Hangperiode slapend doorbrengen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by -, Jun 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik vraag me af. Astrid heeft niet zo last van hangweken, hooguit 2 tot 3 dagen. Wel heeft ze periodes dat veel meer slaapt. Vanmorgen liep ze om 9 uur al met knuf en tut naar de deur en nu net alweer? Terwijl ze al een tijdje maar 1 slaapie doet. Ze eet ook aanzienlijk minder dan anders (en ook minder makkelijk grrr)..Zit ze in een spurt (weer)?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    geen idee, Lars laapt tegenwoordig zo veel dat ik af en toe denk dat ie niet gezond is.
    Steeds als ie gaat drammen en niks wil denk ik, laat ik hem eens op bed leggen. En ja hoor vervolgens pit ie 2 uur achter elkaar, en dat 2 keer per dag.

Lars is in zijn hangperiode vaak ECHT hangerig. Gillen en huilen als ik uit zijn gezichtsveld ga en het lieft gedragen worden en alles samen met mij doen.

Mss zit ze idd in ene groeispurt.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien heeft het ook nog te maken met de val op de grond?

4. Marije

Marije Actief lid

Nov 17, 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik heb me geabonneerd op de sprongenwijzer van oeiikrgoei (www.oeiikgroei.nl) ik krijg elke keer een mailtje voor er een groeispurtje komt. Hele erg handig, al klopt het niet op de week (elk kind is toch weer anders) het klopt wel met de periode...

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb ik ook gedaan.. is idd erg makkelijk. Dan heb je ongeveer een richtlijn.
    Het kan natuurlijk ook nog komen van de val die ze gemaakt heeft!

Deboor, na het 1ste levensjaar eten de meeste kids wat minder omdat ze niet meer zo hard hoeven te groeien als ik het 1ste jaar.

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou... Ik verbaas me vandaag hier ookal over. Om 8 uur was t al janken en drammen geblazen,maar toen moesten we naar de ha, dus geen slaapje. Hij heeft van half 10 tot half 12 geslapen, wat heel bijzonder is voor een jochie die normaal n half uurtje slaapt. Om half 1 was ie alweer op. Heb t kunnen rekken met wat eten. En zo is het de hele dag al! Nu ligt ie ook al op bed, ga er niet vanuit dat ie netjes doorslaapt tot morgen ochtend, maar ik ben blij dat ik nu ook even mn oogjes toe kan doen.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    inmiddels is ie wakker

8. wolkje

wolkje Actief lid

May 16, 2006
    179
    0
    0
    heeft het misschien ook te maken met dat ze een stuk actiever zijn? en dan dus meer slapen?
    (zit zelf natuurlijk nog niet in deze fase, hihi)

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik weet het niet, maar ik hoop het wel. Ik merk trouwens weer grote stappen vooruit op, maar hij slaapt echt nog veel en is duidelijk hangriger. Hoe ist met Astrid?

10. Niet meer actief

oko zij slaapt veel op dit moment, verder niet hangerig, maar wel duidelijk weer gegroeid in haar mogelijkheden@!

Share This Page