Hallo dames, ik moet even mijn verhaal kwijt! Afgelopen vrijdag kreeg ik in de loop van de middag een lichte zeurende buikpijn, echt zo'n gevoel alsof je ongesteld moet worden. Ik vond wel iets aan de vroege kant, mijn laatste menstruatie begon op 25 april en mijn cyclus duurt meestal 25-28 dagen. Op zaterdag en zondag bleef de lichte buikpijn en moest ik ook veel vaker naar het toilet. Zondagavond was er een heel klein beetje bruine afscheiding dus ik ging er van uit dat ik die maandag ongesteld zou worden. Maandag had ik een heel klein beetje roze afscheiding. Gisteren had ik vrij veel bruine afscheiding en maandverband gedragen omdat ik elk moment verwachtte ongesteld te worden. Sinds vanochtend is de bruine afscheiding weer een stuk minder, nu alleen nog bij het afvegen. De lichte buikpijn is weer verdwenen maar ik blijf een beetje een 'opgeblazen' gevoel houden en steeds het idee dat ik een grote boodschap moet doen... haha, sorry voor de details! Vanochtend hing ik misselijk boven het toilet, maar het was ook erg benauwd en niet zo'n lekkere nacht gehad. Mijn menstruatie begint wel eens met bruine afscheiding, maar dat duurt dan een dagje, waarna de menstruatie doorzet met flinke krampen erbij. Ik begin me nu toch af te vragen of ik zwanger zou kunnen zijn?? Een kindje stond nog niet per se 'op de planning' maar zou zeer welkom zijn. Ik begin een beetje onrustig te worden... kan een beetje roze of bruine afscheiding bij het begin van een zwangerschap horen? Zou ik al een test kunnen doen? De kans is groot dat ik toch gewoon ongesteld word, maar ik word er zo zenuwachtig van! Pff :/ alvast bedankt voor de reacties!
Nou...alsof je mijn verhaal vertelt! Zo is t bij mij precies gelopen alleen heb ik maandag wel getest omdat ik het meteen heel vreemd vobd dat het niet doorzette. Dus.... neem de test!
hier ook begin met bruine afscheiding. Ik dacht toen ook dat ik nog ongesteld zou worden . na de test bleek ik dus zwanger te zijn. dus euhm ...testen
Dat had ik ook, afgelopen weekend! Vrijdag en zaterdag wat bruinverlies, dacht dat mijn menstruatie op gang kwam, want die begint wel vaker zo. Vrijdag had ik nog een test gedaan, negatief. Toen ik dinsdagavond weer een test deed, omdat er nog steeds niks was, was hij duidelijk positief!