Al een paar dagen verga ik van een vreselijke stekende pijn. De pijn zit onder mijn rechterborst en straalt uit naar rechtsbeneden, me borst, oksel en nu ook rug. Het is een hele scherpe stekende pijn. Ik kan niet meer rechtop zitten zonder de pijn te voelen, staand en liggend is de pijn ook heftiger geworden vandaag. Bij mijn vorige zw. Pijn in me ribben door de kleine maar dit is echt anders. Herkennen dames zit?
Kan nierstuwing zijn? Ik had vorige zwangerschap ook een erge pijn rechts.. Ze hebben bij mij toen gecheckt (echo) op nierstuwing.. Had ik niet.. Ws iets wat knelde.. Maar wellicht bij jou wel het geval..
Bij mij zei de VK dat het de lever is die een beetje in de verdrukking zit. Is na een aantal weken eigenlijk vanzelf weer weggegaan
Ik wil je niet bang maken, maar bel je VK even. Het zou HELLP syndroom kunnen zijn, of pre-eclampsie. Dat geeft leverklachten, en die pijn zit rechts. Daar moet je niet mee rond blijven lopen want het kan heel naar worden. Zekere voor het onzekere nemen, altijd even bellen!