Ik heb al de hele avond een zenuwachtig gevoel in mijn buik, zo rond mijn navel. Nu is er momenteel niks om zenuwachtig voor te zijn, dus zou het wat met de zwangerschap te maken kunnen hebben?
Haha denk ik wel ja! Spanning voor het inlichten van mensen, of voor de eerste echo... Lijkt me volkomen normaal! Is ook allemaal heel spannend toch?!
Pfff ik herken het. Ik ben op van de zenuwen voor de eerste echo. Spanning (onbewust/bewust) slaat altijd op m'n buik
Ik heb het ook en hoofdpijn.. Vanavond koffer inpakken, morgen terug naar huis in 's avonds naar de VK en woensdagavond echo.. Allemaal spannend! Ga vandaag nog proberen te genieten van onze laatste dag hier
had ik bij de vorige twee zwschappen ook in de eerste weken, nu enkel de week voor NOD gehad. Herkenbaar dus
Ja het is ook allemaal wel heel spannend!! Was alleen niet bewust zenuwachtig ergens voor haha. Fijn dat jullie het herkennen
Ik denk dat je dat gevoel ook heb omdat je meer bloed rond pompt dus alles gaat harder werken en ook je hartslag en dat je daarom dat gevoel ook heb maar ook onbewust gewoon zenuwachtig
Ik herken het niet echt, probeer ook zo relaxed mogelijk te blijven en er niet teveel aan denken. Wel heb ik af en toe dat mijn hart sneller klopt! Gewoon als ik niks doe, zit ofzo, dan voel ik het gewoon wat sneller gaan dan normaal. Ook zo raar! Maarja het blijkt wel zo te zijn dat je hartslag nu iets sneller dan normaal is...
vlgens mij zijn dat je darmen, ik heb dat ook vooral als ik naar de wc moet, dan krijg ik ook een zenuwachtig gevoel.
Herkenbaar dat zenuwachtige gevoel. Ik heb het een aantal weken gehad. Kwam bij mij ook deels denk ik omdat ik 3 weken vrij was van mijn werk, en ik net in die eerste week erachter kwam dat ik zwanger was (de eerste IUI was meteen raak!). Daarna zag ik er reuze tegenop om weer te moeten gaan werken. Ook omdat ik het daar niet wil vertellen (mijn contract loopt binnenkort af), en omdat ik het niet meer naar mijn zin heb daar. Gisteren onze eerste echo gehad, man, wat was ik zenuwachtig. En we moesten bijna een uur (!!!) wachten voor we aan de beurt waren. Gelukkig zagen we een "wormpje" zitten met zijn vruchtzakje en een kloppend hartje. Een last viel van mijn schouders. We zijn nu 7 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste kindje. Heel bijzonder allemaal. Vandaag wel heel moe. Kon me met moeite uit bed hijsen en de afspraak van vandaag afgezegd. Zenuwachtig ben ik volgens mij nog steeds wel een beetje.