Hallo meiden, Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Sinds vanmorgen beetje apart gevoel in mijn buik beetje het gevoel alsof ik ga menstrueren. Het zijn niet echt felle krampen maar beetje zeurend gevoel. Zijn er nog meer meiden bekend met dit gevoel?
ik had het bij mijn dochter ook je baarmoeder is zich aan het aanpassen, settelen (en al je andere organen ook) dat voel je niks om je zorgen om te maken
De eerste paar weken had ik dat ook. Komt zoals eerder genoemd doordat je baarmoeder groeit etc. Niks geks dus!
Bedankt meiden dat neemt mijn zorgen weer wat weg. Toch fijn dat je dat hier kan bespreken. Allemaal nog zo nieuw een eerste zwangerschap. Haha. Bedankt in elk geval!
bij mij ook gebeurt dit ook op en af... zeker idd de eerste week en nu is het nog zeer zelden maar gebeurt nog is... voor de rest hier geen symptomen alleen wat mottig gevoel en moe maar daar kunnen we mee leven...
Had ik ook de eerste weken (en trouwens ook wel later in de zwangerschap). De ene dag meer dan de andere dag, soms had ik ook opeens helemaal geen symptomen meer maar dat hoort er allemaal bij. Geniet van je zwangerschap, gefeliciteerd!
Hier in het begin ook veel gehad. Elke x maar weer na de wc rennen uit angst dat je dan toch begint met menstrueren. Nu bijna 32 weken en begint het gevoel weer terug te komen. Zou er wel bij horen.
Ik kwam er bij mijn eerste pas achter dat ik zwanger was met 8 weken en kan me herinneren dat ik een week daarvoor echt onwijze kramp had dat ik nog tegen mijn ex zei: geen geflikflooi er komt echt een bom van menstruatie aan! haha had ik t geweten had ik zwaar gestressed waarschijnlijk, maar was een top zwangerschap! Meissie wordt binennkort 7 alweer pfffff
Bedankt voor jullie reacties! 't aparte is dat ik nu juist helemaal geen symptomen meer heb, zie topic: "weinig symptomen" ik maak me heel erg zorgen.. ik heb zo weinig symptomen.. het menstruatiegevoel komt gaat en soms voel ik het lang niet... maak me zo zorgen en heb pas over 3 weken mn eerste echo...
Hier idem dito. Mijn vriendin is vk en heb het haar vandaag gevraagd. Ze zegt dat dit hoort bij de symptomen in deze periode van de zwangerschap