Eerste (en enige) kwaaltje begon met 6 dpo (testte daarom op 7 dpo al licht posi en werd dagelijks snel duidelijker, cb op 11 dpo 1-2 en op 13 dpo al 2-3)). Mijn borsten/tepels begonnen pijn te doen en werd dagelijks erger tot aan de 6,5 week. Toen was het weg.
Hier op 5dpo pijnlijke steken in mijn borsten.. Gloeiende wangen.. Op 6dpo smorgens ontzettend misselijk. Steekjes links bij lies.. en mijn bekken speelde op.. Op 9dpo smiddags test gedaan en licht streepje ☺ En daarna liepen de testen mooi op per dag.. Weet nu al een week dat ik zwanger ben. Heel veel succes
Een scherpe steek gehad rond 7 dpo, geen idee of dat toeval was. Vanaf NOD een tijdje menstruatiepijnen. Voor de rest kan ik eerlijk zeggen dat de echte kwalen pas nu zijn gekomen haha. Wel mazzel gehad daarmee
Ik had bij mijn 1e zwangerschap 1 week voor me nod erge pijn in mijn borsten. Nu heb ik gister posi getest van een 2e en had vorige week ineens een licht streepje bloedbij afscheiding ( innesteling?) en me afscheiding werd na me vruchtbare periode niet minder wat normaal wel het geval is. Ook al een paar dagen misselijk wisselend over de dag.
Heb onbewust mijn zwangerschap gevoeld was niet lekker in de botten. Dacht zelf gewoon aan een griepje wat niet doorzette toen ma voor de zekerheid na de huisarts gegaan en zei als eerste ben je niet zwanger uh ja daar had ik niet zo bij stil gestaan want 4 dagen later moest ik ongesteld worden. Dus test gedaan en die was gelijk knal positief ik was net 4 weken daarna zijn de symptomen nog erger geworden. *misselijkheid hele dag *braken *vermoeidheid *pijnlijke borsten *veel last van steken in mijn buik *meer last van hoofdpijn *duizeligheid De meeste is over gegaan na 3 maanden Nu 18 weken en nu heb ik last van *ochtend misselijk *gevoelige tepels *veel hoofdpijn *nog vermoeidheid *onderrugpijn *veel jeuk overal op mijn lichaam
Mijn temperatuur steeg op 6dpo ineens nog een keer met 0,2 graden en toen had ik een vermoeden. Mijn borsten deden altijd al zeer na eisprong dus was niet opvallend. 8DPO was ik s'ochtends opeens heel misselijk. Dus dat was achteraf gezien het eerste symptoom. Nu 4 weken en voel me super goed, wel wat moe af en toe maar valt me nog mee. Wel heel erg veel last van mijn rug net onder schouderbladen.. echt heel vervelend. Verder met vlagen misselijk maar is licht, vooral s'ochtends een flink opgeblazen gevoel! En plas me een ongeluk! Steeds kleine plasjes maar het constant het gevoel te moeten, dit heb ik pas sinds gisteren. Soms wat krampen in mn liezen en heb last van de hormonen!! Ene moment super vrolijk dan heel verdrietig en dan weer super boos hahaha vooral VL krijg er van langs haha
Vanaf ongeveer 6 weken overgeven... Elke ochtend een paar keer.. Dit was rond de 16 weken ineens weer over. In deze periode ook veel moe geweest (maar ook weinig eten binnen gehouden en weinig eetlust). Verder weinig last gehad.
eigenlijk tot het moment van testen nergens last van gehad. alleen dat ik ijsjes niet meer lekker vond (heel vreemd vond ik dat haha, snapte het toen ik teste) de ochtend dat ik teste gelijk helemaal naar (vast het idee) *last van me rug *misselijk *alleen vinden stinken *hoofdpijn *buikpijn uiteindelijk allemaal weggetrokken, nog wel af en toe zeuren buikpijn alsof ik nog elk moment ongesteld kon worden. Nu sinds 2 weken opstartproblemen, misselijk zijn tot zeker een uur of 1. last van m'n darmen en die hormonen kicken af en toe in haha! owja en mn borsten/tepel jeuken heel erg
13 dpo (nod) had ik enorme honger, dag daarvoor nog negatief getest. Verder geen kwaaltjes, pas rond 6/7 weken kwamen de gevoelige borsten en de misselijkheid.