bruinverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mama van chayenna, Nov 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    ik was aan het twijfelen of ik dit onderwerp aan zou maken omdat dit de zoveelste is,maar ik ben zo ongerust ik had gister klein beetje bruinverlies nu staat er overal dat het normaal kan zijn maar ik blijf onzeker en bang omdat ik ooit een miskraam gehad heb, ik heb woensdag de echo en dat wachten nu duurt zo lang ik maak mezelf gek , de ene dag voel ik me goed andere niet zoals nu voel ik me goed dan denk oh de symptomen zullen toch niet ineens weg zijn he, ben zo onzeker!

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

Sep 5, 2013
    1,544
    267
    83
    Noord-Holland
    Je zegt het zelf al, het is vaak onschuldig. Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd je arts/vk bellen. Snap je angst, maar probeer te genieten

3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Hoi ik had dus ook klein beetje bruin bij me slijm zitten, blijkbaar kan dat ook komen als je wat hardere ontlasting heb gehad of gemeenschap, alles is gevoeliger dus kan er een adertje springen of zoiets is mij verteld.

Ik heb zelf ook een missed abortion gehad bij 8,5 week dus ken je gevoel en ben dus ook zo onzeker, maak me heel de dag gek want heb geen symptomen meer, maar goed heb het hartje al mogen horen en dan voel ik me tot 2 dagen goed en dan val ik weer terug! Dus ken je gevoel hartstikke goed

4. mama van chayenna

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female

zo vreselijk dat gevoel ! liefst zou ik tot woensdag alleen maar gaan slapen pff blij als ik die echo heb gehad , ik kan totaal niet genieten :(

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Een klein beetje bruin verlies bij slijm is niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken. Als je veel verliest of helderrood zou ik de VK bellen. Mijn gyn zegt dat bloedverlies nooit goed is en ik dan ten allen tijden moet bellen. Echter een klein beetje bruin bij slijm kan idd van gemeenschap zijn of een klein gesprongen vaatje. Als je je zo veel zorgen maakt moet je gewoon de VK bellen! Daar zijn ze voor, misschien kunnen zij je gerust stellen, of mag je wat eerder langs komen. Want stres is ook niet goed voor de baby. Succes meid!

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Ja hier ook hoor, zal pas meer kunnen genieten na 14 weken denk ofzo..

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier tijdens vorige zwangerschap ook bruinverlies en soms zelfs een beetje rood bloed zonder aanwijsbare reden... met een gezonde jongen op het einde van de rit.

Deze keer al een week bruinverlies/bloed gehad (sinds gisteren over)... is nog vroeg om iets over te zeggen maar voorlopig klopt het hartje :)

Ongeacht dat we allemaal weten dat het niets te betekenen hoeft te hebben maken we ons toch snel zorgen he... zal ook niet gerust zijn voor de 12 weken om zijn! :)

8. mama van chayenna

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    het bruinverlies is gestopt en kreeg eind van de middag mijn kwaaltjes weer terug! woensdag heb ik de echo ik laat sowieso nog weten hoe die is afgelopen :)

9. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hoi Mama van chayenna,

Bah wat een onzekerheid he. Ik herken het zo... Ben heel nieuwsgierig naar je echo.

Ik zat te googlen op bruinverlies want ik heb het sinds vanmorgen ook :(. Gelijk in de stress, ook omdat ik verder niks voel en mijn borsten niet meer pijn doen. Gisteravond was ik in de ziggo dome voor een feest en heb staan springen. Dus ik hoop maar dat ik daardoor bruinverlies heb, maar ik zit ook ongelooflijk gespannen op de bank nu. Mijn eerste echo is pas op 17/11...

10. mama van chayenna

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female

hoi mpo

bij mij is het weggebleven nu ik heb de vk afgelopen keer wel gebeld het zat mij echt niet lekker ( vind alles eng op het moment) maar ze zei dat normaal is ( dat weet ik heb het bij mijn 2 kinderen ook gehad maar toch) en zolang je geen pijn aan de buik heb (pijnlijke krampen) is er geen reden voor paniek zei ze hopelijk kan jou dat ook een beetje geruststellen 😊 zoals vandaag voel ik me super goed terwijl ik gister echt heel misselijk was op en af, ik laat weten hoe het woensdag is gegaan ben zo zenuwachtig ben blij als ik morgen aan het werk kan! heerlijk die afleiding 🙈

Share This Page