brandende pijn op bovenste stuk van de buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by 11je, Apr 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 11je

11je Lid

Nov 30, 2007
    67
    0
    0
    heeft nog iemand daar last van, van zo'n brandende pijn bovenaan (bovenop) je buik? ik had het eerst alleen rechts, maar nu is het over de hele breedte. dacht eerst dat het misschien de huid was, dat de buikband van mijn broek daar te veel schuurde ofzo, maar volgens mij zit het dieper, is het niet de huid.

erover wrijven helpt even en als je niest of hoest of te abrupt lacht: AU :confused: sommige dagen is het zo dat het zelfs bijna gevoelloos is.
    ben benieuwd of er nog iemand is die dit kent (en hopelijk zelfs tips heeft ;) )

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik heb geen brandende pijn daar, wel af en toe een steek, alsof je te hard gelopen hebt, maar dan op een plaats waar je milt niet zit :(
    Zou het niet gewoon bandenpijn zijn?
    Ook ivm dat lachen en niezen enzo. Das echt pijnlijk

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hey dit heb ik ook.. het voelt idd brandend aan en soms zit er helemaal geen gevoel meer in.. ik had het eerst ook alleen rechts en nu over de hele bovenkant.. ik denk zelf dat het mn maag en darmen zijn wat in de verdrukking liggen doordat onze kleine meid daar tegenaanligt met de billen.. is soms een erg vervelend gevoel.. heb het ookal eens aan mn vk gevraagd en die deden een urinetest ivm eiwitten in de urine en de bloeddruk meten.. die was ook goed.. ik moest het gewoon even in de gaten houden.. was dus niets ernstigs...

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    van binnen of voelt het meer als je huid? ik heb het zelf op m'n huid.. alsof het schuurt ofzo, je ziet niets, maar het doet pijn! Net doorlig pijn ofzo, alleen dan helemaal in het begin. Als ik me uitrek gaat het wel weer, maarja, als je moe bent zit je gemakkelijker een beetje in elkaar.. Ik heb dit trouwens al vanaf 24 weken ofzo :s . Niet zo lekker....

Share This Page