bij hoeveel weken kloppend hartje horen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elisabett, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi dames,

het onderwerp zegt het al, bij sommigen van jullie lees ik dat bij 7/8 weken al het hartje gehoord kan worden, ik mag pas met 8 weken voor de eerste keer naar de verloskundige, en er staat dat de kans heel klein is dat het hartje dan al kan worden gehoord, dus dit gebeurd pas met 10 weken..
    is dit echt zo verschillend? ben benieuwd! pfft kan bijna niet wachten:)

2. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Nou mijn ervaring is dat ze het zo vroeg nog niet laten horen. (Kan natuurlijk overal verschillen) Ik ben nu 10 weken en heb het hartje nog niet horen kloppen, wel zien kloppen. Ik krijg woensdag weer een echo en ben benieuwd of ze het dan kunnen laten horen.

Groetjes Chila

3. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    oké! dus je kan het dan al wel zien kloppen?
    zie je dat op de echo? lijkt me echt mooi de eerste keer:)
    het zal idd verschillen dan!

4. chila

chila Niet meer actief

Ik kreeg mn eerste echo met 5w6 dagen en toen kon ik het zien knipperen op de echo ja. Lieten ze ook even mooi zien.

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

In mijn zkh hebben ze zo'n echoapparaat met geluid en met 6weken en 4dagen konden we (wel heel zacht) het hartje al horen.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik had de eerste echo bij 5,5 wk en wij zagen al een duidelijk knipperend hartje, en volgens mij hoort het ook vanaf eind week 5, begin week 6 te gaan kloppen dus ik denk dat je wel iets gaat zien hoor!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt! Met 5 weken en 4 dagen begint het met kloppen. En met 6 weken en 6 dagen MOET het kloppen.

Dus dan zie je inderdaad een kloppend hartje. Dat hoort op dat termijn.

8. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    bedankt voor jullie reacties! nou ik hoop dat ik dit ook krijg te zien/horen tijdens mijn intake gesprek..

9. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Met jou termijn zal je het wel zien knipperen,
    Hartje luisteren deden ze bij mij met 11 wkn , en toen moest het geluid op hoogste volume om wat te horen ;)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier met inwendige echo het hartje gehoord met 6wk en 2dgn :) Zo bijzonder! het blijft een wonder!

11. tulip

tulip Niet meer actief

hier gezien met 6w3d, laten horen met de doptone weet ik nog van mn dochter doen ze pas rond de 12 weken en dat heeft een reden, maar die ben ik even kwijt.

12. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de eerste keer zien kloppen met 7,2 week.. met een uitwendige echo ..

13. Melletje86

11 apr 2012
    69
    0
    0
    Hello,

Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad, ik was toen 6 + 4, ik heb het hartje gezien en mocht heeeel snel even luisteren, wat een byzondere ervaring.
    Dit was een uitwendige echo, dus het is mogelijk om het heel vroeg te horen.

xxx

14. Bri

Bri Niet meer actief

Horen met ongeveer 14 weken, geloof ik.
    Gezien op de echo: met 10 weken. Dat was de eerste echo die ik kreeg, en dat is niet ongebruikelijk.

15. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 8 weken gehoord en gezien. Heel mooi moment.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben de eerste keer het hartje gezien en toen ik 6+2 was en gehoord vanaf week 7 heel mooi en duidelijk! Hoor het nu elke keer als we op controle gaan, super mooi!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

Deel Deze Pagina