Hoi dames, het onderwerp zegt het al, bij sommigen van jullie lees ik dat bij 7/8 weken al het hartje gehoord kan worden, ik mag pas met 8 weken voor de eerste keer naar de verloskundige, en er staat dat de kans heel klein is dat het hartje dan al kan worden gehoord, dus dit gebeurd pas met 10 weken.. is dit echt zo verschillend? ben benieuwd! pfft kan bijna niet wachten
Hoi, Nou mijn ervaring is dat ze het zo vroeg nog niet laten horen. (Kan natuurlijk overal verschillen) Ik ben nu 10 weken en heb het hartje nog niet horen kloppen, wel zien kloppen. Ik krijg woensdag weer een echo en ben benieuwd of ze het dan kunnen laten horen. Groetjes Chila
oké! dus je kan het dan al wel zien kloppen? zie je dat op de echo? lijkt me echt mooi de eerste keer het zal idd verschillen dan!
Ik kreeg mn eerste echo met 5w6 dagen en toen kon ik het zien knipperen op de echo ja. Lieten ze ook even mooi zien.
In mijn zkh hebben ze zo'n echoapparaat met geluid en met 6weken en 4dagen konden we (wel heel zacht) het hartje al horen.
Ik had de eerste echo bij 5,5 wk en wij zagen al een duidelijk knipperend hartje, en volgens mij hoort het ook vanaf eind week 5, begin week 6 te gaan kloppen dus ik denk dat je wel iets gaat zien hoor!
Klopt! Met 5 weken en 4 dagen begint het met kloppen. En met 6 weken en 6 dagen MOET het kloppen. Dus dan zie je inderdaad een kloppend hartje. Dat hoort op dat termijn.
bedankt voor jullie reacties! nou ik hoop dat ik dit ook krijg te zien/horen tijdens mijn intake gesprek..
Met jou termijn zal je het wel zien knipperen, Hartje luisteren deden ze bij mij met 11 wkn , en toen moest het geluid op hoogste volume om wat te horen
hier gezien met 6w3d, laten horen met de doptone weet ik nog van mn dochter doen ze pas rond de 12 weken en dat heeft een reden, maar die ben ik even kwijt.
Hello, Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad, ik was toen 6 + 4, ik heb het hartje gezien en mocht heeeel snel even luisteren, wat een byzondere ervaring. Dit was een uitwendige echo, dus het is mogelijk om het heel vroeg te horen. xxx
Horen met ongeveer 14 weken, geloof ik. Gezien op de echo: met 10 weken. Dat was de eerste echo die ik kreeg, en dat is niet ongebruikelijk.
Wij hebben de eerste keer het hartje gezien en toen ik 6+2 was en gehoord vanaf week 7 heel mooi en duidelijk! Hoor het nu elke keer als we op controle gaan, super mooi!