Hallo, Heb een vraag. Ik ben keurig op tijd ongesteld geworden, alhoewel die anders was dan normaal. Het was korter, minder verlies en meer bruin dan rood. Nu heb ik daarna nog 4 dagen last gehad van bruinverlies bij afvegen. Ook heb ik last gekregen van aambeien, terwijl ik geen drang heb gehad of zitten persen op het toilet. Nu heb ik ook behoorlijk last van mijn borsten, zijn groter, gevoeliger en zichtbare bobbeltjes en aders. Na het avondeten last van beroerdheid, heb hoofdpijn en last van mijn buik, soort branderig gevoel aan de rechterkant. Heb aan de ene kant geen zin om te testen, weer een teleurstelling anders. Aan de andere kant wil ik wel testen voor de zekerheid, maar dacht laat ik eerst jullie maar eens lezen en denken wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt voor het antwoord. Liefs Jetje
hoi Jetje, op symptomen kun je nooit helemaal afgaan. Het enig wat zekerheid kan geven is een test. Ik zou het dus toch maar doen, ook al vind je het spannend, dan weet je het tenminste zeker. Succes ermee! Mirjam