emetofoobjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ceylon, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, ja inderdaad, en zeker als er allemaal mensen op stoepranden of (venster)bankjes zitten/hangen met hun hoofd tussen de knieën... dan zet ik mijn oogkleppen op en hollen maar!
    Gekke maandag ken ik trouwens niet. Wel was het vorige week zondag klunen in Breda, da's net zoiets denk ik. Alvast vieren dat het bijna carnaval is, wat een flauwekul eigenlijk.

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Hahahahaha, ben er weer veilig vanaf gekomen! Geen gekke dingen gezien, en carnaval 2010 achter de rug! :D
    Doei!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wat ben ik blij dat er hier in het noorden geen carnaval wordt gevierd hahaha...

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Humpf, zit ik hier vorige week nog te vertellen dat ik ook zo panisch ben voor overgeven en dat al vier jaar niet meer gedaan heb, word ik maandagavond toch ineens beroerd! Een uurtje na het eten. Voelde alsof er iets in mijn keel en in mijn buik zat en misselijk dat ik was! Ik heb het de halve nacht weg kunnen slikken, maar midden in de nacht was het dan toch raak; het kwam er aan twee kanten uitzetten :$ Wat een verschrikking zeg! Ik moet dan ook altijd zo huilen als ik moet spugen, echt niet normaal hoor. Gelukkig is het overgeven bij die ene nacht gebleven, alleen de waterdunne ontlasting en de rare maag houden nog aan....ben nu alleen vreselijk bang dat ik weer moet spugen en durf dus niks te eten, waar ik ook weer een rare maag van krijg :( Vind mezelf in elk geval heel zielig nu!

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Lonnie en Meesje: de carnaval weer overleefd?
    En Moppie, hoe is het afgelopen met de buikgriepellende op je werk?

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He Ellen,

Ja, alles ok, ben zelf trouwens niet meer weggeweest, maar mijn man wel 1 dag. Die kwam goed beschonken thuis, dus heb hem gedwongen op de bank te slapen.:) Hij was te brak om tegen te stribbelen!
    Maar voor de carnaval hebben we nog een golf van buikgriep gehad!
    Mijn zoontje was er echt slecht aan toe, had wéér erg last van reflux, dus heb weer wat ..... kunnen opruimen, zonder problemen overigens. (schijnt toch te wennen?)
    Maar desalniettemin hoop ik van harte dat we het gehad hebben voor een hele lange tijd!!!

7. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, op de bank... mijn man slaapt tegenwoordig helemaal niet meer thuis na het stappen! Hij gaat stappen in Breda, maar vindt het te ver om nog naar huis te fietsen en blijft dus bij een vriend slapen. Ik vind het prima, dan slaap ik tenminste rustig!

Maar die buikgriep, da's toch een ellende hè. Zielig dat je zoontje het zo te pakken had. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat het went en dat je er in meegroeit en ik begin haar nu te geloven ja. Je moederinstinct is toch sterker dan je angst, blijkbaar. Gelukkig maar...

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik heb het overleefd, hoewel... kweet het nog niet zeker. Steeds duiken er weer zieken op in mijn omgeving, gewoon echt niet leuk!!!

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Was dit forum gewoon alweer vergeten:)

Hier is het dan nu ook zover, mijn dochtertje heeft van donderdag op vrijdagnacht 3x gespuugd.
    Ik schrok ervan maar gek genoeg vond ik het niet erg om het op te ruimen. Dat arme kind is zelfs in haar spuug gaan slapen waardoor ik haar 's morgens aantrof onder het spuug.

's morgens werd ze vrolijk wakker en had ook gewoon trek. Wel 's avonds even rustig aan gedaan met eten.

Toen dacht ik al (heel ego) als ik het maar niet krijg:(
    Na een goeie nacht was ik er al niet zoveel meer mee bezig en was het haast alweer vergeten.

Totdat we net een uurtje geleden terug komen uit de stad en ze een mega dunne luier had:$ alles zat onder en het wassen kon weer opnieuw beginnen.

Maar mijn angst is nu nog groter, want dit is wel heel duidelijk een buikgriepvirus. Vaak meegemaakt met mn oppaskinderen en ook dan werd ik vaak alsnog ziek.
    Dus nu denk ik de hele tijd ik ga het vast ook krijgen:(

IK HAAT DIT!

Ik weet ook precies waar mijn angst zit dat is echt het zelf overgeven en misselijk zijn...

@meesje, jij ook hier:D
    heb nog even jouw therapie gelezen en ga die ook maar onthouden, de cola staat ook al in de koelkast:p

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hey Snoopy,

Wat een k%^@#%)*(&-tijd he, die winterperiode....
    Ben mijn ouders al een hele week aan het ontlopen, omdat mijn moeder weer ziek is geweest, vorig weekend. Dag ervoor heeft ze nog op mijn zoontje gepast....
    Het is slaat ook eigenlijk helemaal nergens op he, dat gevoel van ons.....!
    Je maakt jezelf effe lekker helemaal gek, en meestal ook nog voor niks.
    Maar goed, ik heb van de week dus effe alle klinken en trapleuningen, wc's en keukenkastjes gesopt, zodat ik daar in ieder geval geen naar gevoel over hoef te hebben.

Mijn zoontje is weer helemaal beter, al is de reflux nog niet helemaal weg heb ik het idee. Maandag moet ik de huisarts effe bellen om te overleggen wat we met de Zantac (maagzuurremmer) doen.
    Ik wil liever niet stopppen. Hij kan nog steeds vies boeren, en van de week boerde hij 2x en de ene keer haalde hij een stukje bloemkool uit zijn mond tevoorschijn en de andere keer zag ik yoghurt terug.....
    Dus hij boert echt eten omhoog....:(
    Vind dat niet echt fris....

Kan alleen maar zeggen, was goed je handen na het verschonen, en ik heb heel snel spullen van hem in de was gedaan. Spullen die ik normaal 2x gebruik zeg maar.
    Sterkte ermee!!
    Groetjes!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx voor je snelle reactie!

Ja laat de zomer idd maar komen!

Ik heb alles idd gelijk in de was gedaan.

Fijn dat je zoontje weer helemaal beter is! Dat boeren doet mn dochtertje dus ook regelmatig. Weet niet wanneer dat begonnen is maar wel al een tijd terug. Vooral na het drinken van sap. Ze boert dan wat op en gaat zitten herkauwen:D

Ze heeft verder geen verleden met reflux enzo.

Ben jij niet ziek geworden toen je zoontje het had?

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He, durf het bijna niet te typen, maar heb het na zijn eerste buikgriep gehad. Goddank alleen van onderen. Daarna hij weer, en toen mijn man, van boven en van onderen. Ik ben nu dus echt bang dat nu ik het getypt heb ik aan de beurt ben. Kan ik met je meestressen......
    Zo bijgelovig ben ik dus.
    Maar het HOEFT NIET te gebeuren he. De ene is streker als de ander moet je maar denken.
    X

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Brrrrr het verpest op het moment mn hele weekend:(
    En mn man snapt me niet he, die zegt heel droog tsja je kan er wel de hele tijd mee bezig zijn maar als je het krijgt dan is dat zo en hopelijk krijg je het niet. Tssss wat heb ik daar nou aan:(

Liefste ga ik in hongerstaking...

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je dochtertje? Heeft ze nog meer dunne luiers gehad? Hoop voor je dat het mee valt.
    Je moet echt even op andere gedachten komen hoor. Ga effe een stuk lopen, het zonnetje schijnt (hier tenminste). Even frisse lucht.
    En heb je bananen in huis? Geeft rust in je darmen. Die van mij slaan altijd op hol alleen al door de gedachten die in mijn hoofd opkomen.
    Ik heb zo'n gevoel alleen in de avond. Ben altijd erg bang om 's nachts iets te krijgen. Dus ga altijd laat naar bed, scheelt dat er nu olymische spelen op zijn, haha. (schaatsen begint om 1:15 uur, dan weet je het maar!)
    Sterkte en laat je niet gek maken he!!!!

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat onwijs lief dat je zo meeleeft/denkt!!!

Ze heeft na half 1 geen dunne luier meer gehad. Dus gelukkig niet ieder uur een. Had jouw zoontje dat wel? Verder is ze ook onwijs vrolijk en merk je niets aan haar gelukkig.
    Ik heb idd bananen in huis thx voor de tip:D
    En hier ook vooral bang in de avond/nacht, gek he?
    Manlief gaat zo een filmpje huren voor vnv;)

Thx!!!

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

Kleine moeite hoor, dat meeleven. Ik weet hoe belangrijk het is als je je ei hierover kwijt kunt. En mannen zijn nou eenmaal zo van: stel je niet zo aan, waar maak je je druk om.....
    Dus....
    Mijn zoontje poepte in een gewoon ritme de hele week, alleen wel dun.
    Hij heeft die eerste keer buikgriep wel na 2 dagen 3x in een half uur gepoept. Toen was het op.
    Ach, kinderen kunnen een uur later weer helemaal de oude zijn. Hou dat maar in gedachte.
    Mocht je nog wat kwijt willen, ik heb de pc de hele dag aan staan, haha!
    fijne avond!

Deel Deze Pagina