ik vond het wel een vervelend onderzoek maar niet zo dat ik me het erg kan herinneren. Had vlak ervoor een lumbaalpunctie gehad en dan was een stuk vervelender. Trapte trouwens met een flinke schok bijna de neuroloog in zijn gezicht. ( wel maf als je je spieren niet onder controle hebt)
Die test heb ik 17 jaar geleden niet gehad. Wel zo wel aan mijn linker als rechter geopereerd. En vond het reuze meevallen pijn alles ect ect maar had toen nog geen kinderen. Maar binnen een week deed ik bijna alles weer met die handen. De chirurg vertelde me wel dat ik een van de jongste was die die ooit gezien had met het cptsyndroom. Was net 20 meestal noemen ze dit een oude vrouwe kwaal haha. Maar het komt in de famillie voor zo wel mijn moeder zus en tante zijn er aan geholpen. Daar bij heb ik vorig jaar nog een spuit gehad in mijn pols links omdat er weer iets van pijn was soort spierpijn. Daarna geen last mee gehad wel soms nog dode vingers ect ect.
Ik heb een EMG gehad. Niet heel prettig maar ook weer niet zo erg dat het zwaar vervelend was. Ik bleek het Cubitaal tunnelsyndroom te hebben. (Pink/ringvinger/handpalm gevoelloos bij aanraking en constante zenuwpijn.) Bij het cubitale tunnelsyndroom zit er een zenuw bekneld in de elleboog. Ik ben er aan geopereerd, heb lan moeten herstellen maar gelukkig gaat het nu best goed. Soms nog pijn/doof gevoel, vooral 's nachts. Ik ben geopereerd in de handlclinic in Amsterdam. Echt een aanrader, zeer goede artsen. Was daar al eerder geopereerd toen ik na de zwangerschap last had van De Quervain (beklemde pees in de pols) Manytroubles
Emg was voor mij geen probleem hier werkten de zenuwen niet meer dus voelde en reageerde ik niet... Hoop dat 't bij jou niet zo pijnlijk is als wat bij sommigen beschreven hebben.