schiphol parkeren moet met credit card?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Nou willen wij op schiphol parkeren en nu moet dat met een creditcard betaald worden omdat dat je in en uitrijkaart is

wij hebben geen creditcard :(

weet iemand een oplossing!?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij moet dat alleen als je nu al via internet een plek wil reserveren.

Je kan ook op een groot parkeerterrein parkeren, zoals bij de Rai, scheelt soms best wel.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    moet ik dan op rai.nl kijken ofzo?

heb dit nog nooit gedaan en weet ook echt niet hoe of wat!?

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Je kan op schiphol gewoon betalen bij de betaalautomaat met je pin of contant hoor. Ben er pas nog geweest, dus weet het heel zeker.

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja maar dan rij ik ernaartoen en dan?
    of had je gereserveerd?

wil namelijk wel zeker mijn auto kwijt kunnen

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja dat zag ik al
    maar ben daar niet bekend mee en wil wel iets goeds
    iemand ervaring?

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Als je van tevoren wil reserveren bij schiphol, moet je je creditcard gebruiken. Tenminste dat vertelde mijn oom mij laatst.

Wat ook een goed alternatief is (ligt eraan hoelaat je vliegt) Is om een hotel te nemen waar gratis je auto kunt parkeren de hele vakantie. Bijvoorbeeld van der Valk Hoofddorp.
    Hebben wij 1 jaar geleden gedaan toen we om 9.00u s'ochtends gingen vliegen naar Zuid-Afrika.
    Wij wonen op 2,5 uur rijden van schiphol, en dan begin je toch ontspannen aan je reis.
    Je betaald alleen je hotelkamer voor 1 nacht (ongeveer €120 euro), en dan mag je auto 15 dagen op het terrein van Van der Valk staan. Van der Valk heeft busjes die van en naar Schiphol rijden.

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik ben er gisteren nog geweest. Moest iemand ophalen.
    Ja KAN met je creditcard betalen, maar je kan ook op zo'n knop drukken dan komt er zo'n in- en uitrijkaart uit. Die moet je dan als je weer weg gaat in zo'n automaat doen, als je hebt betaald kan je met die zelfde kaart weer de parkeerplaats uit.

Er is ook een andere parkeerplaats voor lang parkeren als je zelf op vakantie gaat en de auto daar laat staan. Misschien dat het daar anders is, maar ik denk dat het overal hetzelfde systeem is hoor.

9. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Nee ik had niet gereserveerd. Ik heb er eigenljk niet eens over nagedacht een plek te reserveren.

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    is er een een kans dat er geen plek meer is en wat kost het zonder reserveren

dat van van de valk is fijn maar hoe vooraf niet te overnachten maar als ik terug kom zou wel fijn zijn ;) maar dat kan niet?!

11. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
  12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je kan gewoon in schiphol parkeren en betalen met muntgeld en of je pin, zou wel heel raar als je met je creditard moet betalen want dan zou iedereen dus verplicht een Creditcard moeten nemen, denk dat jij het ( zoals hier al eerder vermeld is ) het hebt over het van te voren reserveren van een plek, op de smart parking plek, daar betaal je wel extra voor maar moet van te voren gereserveerd worden.

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    goedemorgen :D

idd ik heb het over reserveren op internet!
    Dit moet met smartparking of lang parkeren etc met creditcard

als ik dit niet doe hoe zeker ben ik dan van een plek?!
    Zonder reserveren kan idd met pin oid!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Parkeren in woonwijk bij Station Hoofddorp en dan nog geen 5 minuten lopen naar het station en dan trein of bus naar Schiphol (bus 3 strippen en trein 2 eurootjes met korting)

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heel zeker, als je ziet hoe groot dat parkeerterrein is dan word je duizelig, ;) ...

Maar dat smart parking dat zit heel dicht bij de ingang vandaar dat je dat van te voren moet reserveren en daar zijn maar een beperkt aantal plaatsen van beschikbaar vaak zit het al vol voordat het vrij komt ;)

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Er is altijd wel plek op schiphol...P3, lang parkeren.
    Wij hebben ook nog nooit gehad dat er geen plek was. Je hoeft dus niet persee te reserveren, dan kan je dus gewoon betalen met muntgeld of met de pin.

Als je wel persee wilt reserveren via internet, dan moet je betalen met je creditcard

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    oke dus ik moet erop af rijden lang parkeren kiezen en iets van 82 eurie betalen voor 8 dagen!

;)

dan moet ik de gok maar gaan nemen denk ik zo haha

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Klopt, het is schandalig duur.
    Volg de borden "lang parkeren, P3"

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben onze auto 2 weken geparkeerd via:
    http://www.safeparking.nl/
    Ideaaaaaal! We werden naar schiphol gebracht met een speciale bus. En terug naar de Rai ook.
    En het heeft ons toen in totaal €80 gekocht.

Succes

Deel Deze Pagina