nou dat is heel simpel mijn moeder is hier heen gegaan omdat haar vriend hier in de haven werkte (die man is een duitser) ik was 14 dus moest mee. de rede is dus puur om op de grens te wonen zodat de vriend van mij moeder korter moest rijden.het was niet nodig maar ja makelijker.maarja zo ieder zijn menig ik ben blij dat ik een huis daar heb
ik vind nederland niet echt lelijk hoor.. ikz eg ook niet t mooiste wat ik ooit heb gezien bijv blauwe zee wit strand maar het heeft ook mooie dingen mooie stukkn groen toch ? ik denk dat ieder land wel iets moois heeft
@Marieke, ik zag in je album dat jullie een Emmaljunga kinderwagen hebben? Hoe is de kwaliteit? Bevalt hij? En de service bij Emmaljunga, mocht er wat kapot gaan? Wij hebben besloten een Herqules te kopen. Die wagen is ook van de firma Emmaljunga. Ik was even benieuwd naar je ervaringen!
Zoals een vriendin van mij hier al zei, de Emmaljunga is de Volvo onder de kinderwagens Niet hipperdepip maar wel betrouwbaar! Nu heb ik een van hun langstverkopende kinderwagens, de Classic Sport maar hij bevalt mij prima! Hij is wel groot en af en het draaien is iets meer werk dan met zwenkwieltjes maar hij is heel stabiel en degelijk. Ik ben er heel tevreden mee. Ik heb nog geen kennis gemaakt met de service van Emmaljunga want ik heb er nog nooit stukken aan gehad *knock on wood* Ik heb express voor een stabiele wagen gekozen met grote wielen ivm het weer hier in de winter (heel veel sneeuw en glad) en het vele gebruik (bijna dagelijks) en tot nu toe ben ik heel tevreden. Toen ik in NL op vakantie was heb ik 2 weekjes een Quinny kunnen lenen maar dat vond ik dus helemaal niets in vergelijking met mijn wagen.
@blusvrouw: als Oostenrijk helemaal geweldig is waarom blijf je dan nog in Nederland? Dat is dan toch zonde van je tijd?
Wij zouden, op termijn, ook graag ons leven in Nederland willen verruilen voor dat in Spanje (liefst Barcelona).. Iemand ervaringen hiermee?
heel simpel mijn vriend is een hollander en heeft hier nog 1 verplichting we hebben al een huis daar gekocht en gaan binnen nu en een jaar zijn we weg hier.ik vind het ook gruwelijk zonde van me tijd.ik ben blij dat ik dit jaar alweer 40 dagen daar het gezeten.in ons eigen huis
vorig jaar ben ik in australie geweest en zou me daar graag permanent vestigen.. mijn vriend zit het (nog) niet zitten omdat hij bang is voor de reactie van zijn ouders, hopelijk wil hij in de toekomst wel. maar sowieso zouden we dan eerst nog een keer daarheen moeten om uit te zoeken of we nog steeds zouden willen, even wat realistischer ernaar kijken.
Lijkt me heerlijk om naar Kreta te gaan met mijn vent! Huisje is er al, moet alleen gerenoveerd worden! Werk is er ook al.... Enige wat mij tegehoudt is mijn nederlandse famillie!
haha leuk! Leven daar is veel relaxter ook al is het hard werken........... Mijn broer is 6 jaar geleden ook naar kreta vertrokken en het bevalt hem prima!
Ik heb bijna 3 jaar in Denemarken gewoond en daar is het qua sociale voorzieningen wel heel goed geregeld. Maar mijn vrienden en familie zijn me ook heel veel waard en die ging ik meer missen dan ik ook had gedacht, zeker toen de kids er waren.. Wij wonen nu sinds 4 mnd weer in NL en ik geiet met volle teugen
Ierland! Staat bij mij stipt op twee! wat een HEERLIJK land is dat! (stiekum wel een beetje jaloers hoor ). Sligo is heel gaaf...maar ook Dubs natuurlijk
Ik ben ook grieks, en zou ook graag naar Griekenland willen, maja het salaris dat ik hier krijg krijg ik daar natuurlijk nooit