Toen ik 15 was zijn wij geëmigreerd geweest naar Noorwegen. In mijn ogen hebben mijn ouders destijds gewoon een hele grote fout gemaakt. Ik hoefde nog maar 1 jaar naar school voordat ik mijn diploma kon halen en m'n begon net op het nieuwe school. Gelukkig (vind ik) liep alles in de soep en waren we alweer heel vlot terug in Nederland. Ik kon mijn diploma gelukkig nog gewoon halen op mijn eigen school. M'n ouders willen heel graag weer terug, alleen m'n zusje wil niet meer mee en die woont nu nog thuis dus onze ouders zitten en soort van vast in Nederland Ik zou het mijn kinderen niet aan willen doen als ze al wat ouders zijn, maar dat komt omdat ik het zelf heb meegemaakt.
Even tussendoor . Tot welke leeftijd vind jij het wel kunnen om te emigreren met je kinderen (omdat je het toch hebt meegemaakt )? Aangezien mijn vriend in NL nog een studie doen zou het voor ons een redelijke tijd niet mogelijk zijn te emigreren, wat er op neer zou komen dat (als we het echt zouden doen) misschien ons oudste kind tegen die tijd 6/7 jaar is. Is dat al te oud?
Gaaf dat je het gedaan hebt! super dat het goed bevalt geeb problemeb met famillie.missen? Net wat hierboven gezegd wordr we zouden niet 4 x per jqar op en neer kubnen dus stel er is wat met famillie.. dat zou ij wrl erg vinden. Zit ook in dubio wat dit voor ukje oplevert.. immers hij woont hier ook best; huis geld spullen famillie alles is nu in orde wat zijn voor hem de plussen om daar heen te gaan in her onbekende.. krijgen we het daar weer zo goed als hier?