... ik ben zo blij met en trots op mijn nieuwe aanwinst. Heb van manlief een nieuwe auto gekregen, omdat mijn oude niet echt kindvriendelijk was (cabrio, lekkend dak, kon niet met goed fatsoen een kinderzitje in en hij was gewoon op). Vanochtend opgehaald bij de dealer. Ik ben zo blij als een kind. De hele weg naar kantoor met een grote grijs achter het stuur gezeten.
Heel gaaf ... Maar zijn ze nou ruim van binnen? Ik vind in mijn touareg al 2 kinderzitjes achterin en de bank is bijna vol
Valt niet tegen. Ik heb achterin gezeten en ik kan comfortabel zitten, zonder dat mijn knieën in mijn nek liggen En hij heeft zo'n half deurtje aan de bijrijderskant, waardoor je heel makkelijk op de achterbank kan. Ideaal ...
Dat wilde ik juist vragen: kun je een beetje makkelijk bij de achterbank/kinderstoel? Ik vind hem super! Heb vroeger een 'echte' mini gehad, en heb er nog altijd een zwak voor. Heel veel plezier met je aanwinst!
Mooi! Welk type is dit? Ik heb een proefrit gemaakt met een mini maar niet gedaan omdat ik de kinderen er zowat niet in kreeg en de wandelwagen al helemaal niet. Erg jammer!
Oké dat is wel fijn. Hij is wel heel gaaf hoor... Jij gaat vast het liefst de hele dag rondknorren nu
Dit is een clubman ... de station versie zeg maar. De achterbak is ruim, ik zou er met gemak mijn hond in kwijt kunnen, dus de wandelwagen is geen probleem.