Emile Ratelband....pffff het moet toch niet gekker worden...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ja hij wel...maar algemeen stellen dat mannen die op jongere vrouwen vallen viespeuken zijn...vind ik niet goed.

Zijn hier op het forum veel oudere mannen met jongere vrouwen.

Verder is het meisje 21...dat is gewoon een volwassen vrouw. Met een eigen mening en hoop ik verstand.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Oooh in het algemeen bedoelde je, ja dan ben ik het met je eens. Ik had op mijn 15de een vriend van 25, toen kregen we ook wel het een en ander te horen ;)

3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

In het algemeen zijn het geen viespeuken ja.

Maar het idee dat Emile zoiets over mij zou zeggen (ben maar een paar jaar ouder dan het meisje) zonder dat ik het weet... Bah bah bah, echt wel viezerik

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    bwah er staan er genoeg te springen om een graantje en eventueel meerdere graantjes mee te pikken van het monetaire fonds dat hij ter beschikking heeft. zelf zo iemand in de familie... ogen dicht, benen open en portemonee vol zegt zij. Heb haar wel aangegeven bij sociale service.

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dan heb je toch ook geen eigenwaarde..:eek:

6. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Ik vraag me af of hij wel zoveel geld heeft.

En hij kent dat meisje amper, misschien 1x gesproken maak ik uit het verhaal op en hij heeft het al over kinderen krijgen. Dus ja bah wel een viezerik.
    Als je 21 bent ben je officieel al en paar jaar volwassenen, maar ik ken er nog zat die op die leeftijd behoorlijk naïef zijn. ook is de kans groter dat je op die leeftijd nog domme beslissingen maakt dan als je 31 bent. Ik zou me als ouder iig wel zorgen maken.
    En 10-20 jaar leeftijdsverschil vind ik wel heel wat anders dan 40 jaar :eek:

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heeft hij echt nog veel geld dan? Dacht dat hij ook bijna aan de grond zat, zoals PJ Rens ook...

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heel eerlijk? Vind hem nog wel een stuk erger dan Peter-Jan Rens. Die uitspraken die Tjakka doet....hij spoort echt niet!

Deel Deze Pagina