Hallo allemaal, Ik ben zwanger van mijn tweede kind wij zijn er wat betreft meisjesnamen nog niet uit. We twijfelen nu nog tussen Babet en Isabel. We hebben een zoontje die Simon heet. Zouden jullie willen aangeven welke naam jullie het leukste vinden?
Mmm.. ik vind ze beiden goed kunnen bij Simon. Ik denk dat ik Babet het leukst vind bij Simon, omdat het ook 2 lettergrepen heeft. Ik vind ze zo samen wel "lekker bekken'. Maar Isabel vind ik eigenlijk ook wel leuk en kan ook goed samen. Met andere woorden; je hebt helemaal niks aan mijn antwoord....
Ik vind ze allebei heel erg leuk maar heb uiteindelijk op Isabel gestemd. Isabel vind ik iets mooier en Babet vind ik weer net iets chiquer. Lastig hoor, allebei zo leuk.
Simon en Babet vind ik wel erg leuk samen! Loopt ook lekker, evenveel letters en lettergrepen, maar toch heel anders! Babet vind ik ook gewoon een erg leuke naam, die je ook niet te veel hoort. Isabel ook niet, maar Isa weer wel .
ik heb gekozen voor babet, vind het een mooie naam, waarvan je gelijk weet hoe je het schrijft en uitspreekt en wat liever klinken
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het ook heel lastig, omdat ik beide namen echt leuk vind. Mijn bezwaren zijn bij Isabel; misschien een beetje tuttig en bij Babet; niet internationaal. Dat is Isabel en ook Simon wel en vinden we toch best belangrijk.... Pfff moeilijk hoor....
Ik vind Isabel een supermooie naam (als Milan een meisje zou zijn zou 'ie Isabelle heten). Babet vind ik echt helemaal niet mooi (maar dat komt denk ik omdat ik een niet-zo'n-leuk-iemand ken die zo heet). En 't kan allebei goed bij Simon vind ik.
Tja, allebei een mooie naam maar ik vind Babet echt heel leuk klinken bij Simon! Isabel wordt al snel Isa en daar zijn er zo'n 180 miljoen van (ik vind het trouwens wel een leuke naam... voordat iemand zich aangesproken voelt )
Ik vind Isabel het mooiste! Ik vind hem net even wat 'eleganter' en daar houd ik van. Niet dat Babet geen mooie naam is hoor, maar voor mij heeft Isabel net dat beetje extra.
Hoi, Dat is grappig! Zelf heet ik Babette en mijn zus Isabel..... Moeilijke keuze! Kan je helaas niet raden welke naam er het mooist bij past
Ik ben bevooroordeeld over de naam Isabel, Maar vind toch echt Babet leuker bij Simon ( mijn man heet ook zo trouwens, hele leuke naam)
Ik vind ze allebei leuk bij Simon. Goed bedacht! Simon en Babet klinkt vrolijk en vlot: twee boefjes, haha. Simon en Isabel klinkt chiquer samen. Isabel vind ik een naam voor een roze prinsessemeisje. Misschien kun je als ze geboren is kijken of het meer een boefje of meer een prinsesje is!