Lieve Kylian* morgen zou je 4 jaar geworden zijn oh wat mist mama je ontzettend zeg morgen zou je onze kleine grote jongen zijn en had je naar de basisschool gemogen dit zijn elke keer van die enorme stappen dat ik elke keer moet denken hoe je zou zijn lieverd maak er een mooie dag van met al de vlinderkindjes en je weet mama houd van je lieverd een hele dikke kus van papa mama damion en kyana
Jee....wat lijkt me dat ontzettend moeilijk.... Ik weet niet goed de woorden te vinden.... Maar Kylian* zal boven vast een prachtig feestje hebben en in zijn gedachten zullen jullie daar ook bij zijn. Er zal uiteraard geen dag voorbij gaan dat je niet aan je zoon denkt, maar ik kan me zo voorstellen dat een dag met dé datum toch een extra ''lading'' heeft... Veel sterkte.
Vier jaar .. en nog als de dag van gisteren in jullie geheugen en hart! En dat zou altijd zo blijven meid. Wens je ontzettend veel sterkte deze dagen, het zijn zulke rotdagen weer. Het verdriet het terug denken aan toen .. Met een lach maar ook vooral met een traan om hoe het had moeten zijn. Lieve groetjes
meiden thanks ja het blijft echt moeilijk zeg pff voel me gewoon echt blegh had dit niet verwacht maar komt keihard aan zeg deze dagen:x maar we gaan weer door voor de andere kids waar ik nu enorm blij mee ben die slepen me er echt doorheen liefs debby
Het is fijn dat je andere kinderen er dan door slepen he! En die dagen blijven inderdaad altijd moeilijk .. Maar Kylian* heeft een vaste plaats binnen jullie gezin en in jullie hart, dat zou altijd zo blijven. Sterkte!
19 juni zou onze Kylian* zes jaar zijn geworden de moeilijke dagen zijn er weer Alweer 6 jaar geleden dat jij bent overleden En al loop ik weer lachend rond ik wens elke seconde dat jij nog bestond En stiekum achter de deur,rolt dan die ene traan vanwege het stoppen van jouw bestaan Papa en mama hopen dat je het goed hebt daarboven We houden van je lieverd,dat moet je echt geloven XXXpapa en mama damion en kyana
heel veel sterkte meis ook ik herrinner mij het als de dag van gisteren... jou verhaal.. dikke knuffel!