ons sterretje Kasper

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door micloveally, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas mag ik mijn verhaal hier ook doen.

Na drie jaar proberen om zwanger te worden eerst zonder hulp en later toch in mmm beland.Waren we dolgelukkig dat na een derde iui poging we zwanger bleken te zijn !!!
    Helaas in de vijfde week van de zwangerschap voelde ik me niet lekker en werd ik opgenomen in het ziekenhuis ivm met vocht in mijn buikholte. Volgende dag met spoed onder het mes omdat vocht meer werd... maar wat bleek we waren zwanger van een tweeling !!! Allleen had eentje het niet gehaald tot in de baarmoeder en had ik dus zowel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap als een goede zwangerschap

Na twee dagen ziekenhuis weer naar huis en hopen dat het met het kindje in de baarmoeder goed bleef gaan aangezien de gyn niks over kansen kon zeggen ...
    Eerste weken waren spannend maar bij twaalf weken eerste opluchting alles ging goed .
    Met 16 weken geslachtbepaling gedaan en zoo leuk we kregen een zoon
    Met 18 weken kregen we te horen dat mijn schoonzus en zwager zwangerschap moesten afbreken ivm met chromosoom afwijking vond daarna de 20 weken echo zoo spannend...

Toen kwam de 20 weken echo en gelukkig alles goed wel klein kindje maar ja wij zijn ook niet groot ! Kon echt gaan genieten en erin geloven. Kinderwagen besteld en meubeltjes gekocht en opgeknapt!

22 weken weer controle bij gyn en gyn zegt mm kindje ligt twee weken achter op groei kom volgende week nog eens terug . Week later kindje nog steeds achter op groei en vond nu ook vructwater wat weinig stuur je voor de zekerheid door naar wkz
    waarschijnlijk meer rust nemen zegt ze nog .

Dag erna konden we terecht bij wkz en werd onze droom een nachtmerrie....
    Daar bleek dat mijn placenta niet goed werkte en ik het minimale aan vruchtwater had navelstreng werkte ook niet zo als hoort en kregen te horen dat het een sombere prognose was .. er was een beetje hoop als ons lieve mannetje de 500 gram en 26 weken zou halen ...
    Weer naar huis totaal verslagen en kapot. De twee weken erna in hel geleefd maar hopen dat hij het zou overleven en toch zou groeien. Heb complete rust gehouden in de hoop dat het zou werken met 25 weken weer echo en alles verslechterd maar toch werd er gezegd het kan nog ... maar wel dat zijj hart het zwaar had en dat we oo moesten voorbereiden dat hij de 26 weken niet zou halen ... weer een heel lange week in afwachting levend van beweging van hem naar zijn volgende beweging .

En toen met 26 weken bleek hij niks gegroeid en was hij maar 400 gram het was over ..... we moesten naar huis in afwachting tot hij in mijn buik zou overlijden . Echt het ergst wat ik tot nu toe heb moeten meemaken hem voelen trappen en strijden voor iets wat hij nooit kon winnen hartverscheurend ... 5 dagen later voelde ik geen beweging meer dag erna na ziekenhuis en met echo werd onze angst waar kasper was overleden ;-(

Drie dagen later op 19 mei om 0.50 is onze mooie mannetje geboren trots zijn we op hem hij heef ons voor het eerst ouders gemaakt.

Mis hem zo en het doet zo zeer.

Fijn om het toch allemaal hier kwijt te kunnen (sorry hoor het lange verhaal)

2. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Hey meis, wat een ontzettend verdrietige tijd maken jullie door. Je kan het goed verwoorden. Gefeliciteerd met jullie zoon, hij heeft jullie wel ouders gemaakt..!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.... Liefs!!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat een heftig verhaal zeg!
    Gefelicteerd met jullie Kasper*. Wat ontzettend verdrietig dat hij niet bij jullie mocht blijven.
    Sterkte.

4. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Gefeliciteerd met jullie zoon, maar ook gecondoleerd met zijn verlies. Heel veel sterkte.

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel erg veel sterkte!!!

6. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Heel veel sterkte!! Gecondoleerd :(

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heel veel sterkte meid. Wat oneerlijk :(

Maar waarom hebben ze hem niet gehaald dan? Vriendin van mij is 3 weken terug bevallen bij 25 weken en dochtertje woog 429 gram.

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mic; meid nogmaals gecondoleerd met jullie zoontje.

9. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken.
    Je zal hem altijd bij je dragen in je hart.
    wel een mooie naam uitgekozen voor jullie kleine ventje. Veel sterkte de komende periode.

10. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed om je verhaal te delen! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en ook gecondoleerd. Het is een moeilijke tijd voor jullie. Neem de tijd voor jezelf en elkaar. Heel veel sterkte.

11. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Och, wat vreselijk verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte met het gemis van Kasper.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heel veel sterkte! Wat een ongelooflijk spannende weken hebben jullie moeten doormaken en dan helaas met deze afloop. Koester de herinneringen, hij heeft jullie papa en mama gemaakt en Kasper zal waken over evt broertjes/zusjes.

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mic, ook in deze post nogmaals van harte met de geboorte van jullie prachtige zoontje kasper, ook zo verdrietig om je teve s te moeten condoleren met dit grote verlies.. We hebben zo voor jullie geduimd, gehoopt, maar helaas... Jullie kleine sterke kasper heeft jullie papa en mama gemaakt, da neemt niemand jullie meer af.. Ik wens jullie samen alle kracht toe,

Liefs van mij
    Xxx

14. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig om te lezen dat er weer een sterretje is bijgekomen.
    Wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven!
    Sterkte en veel kracht voor jullie! Het zal heel zwaar zijn, blijf met elkaar praten.. Liefs!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie knulletje.. Kippenvel bij het lezen van jullie verhaal...

16. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, hij heeft jullie mama en papa gemaakt. Helaas mocht hij niet bij jullie blijven. Gecondoleerd met dit verlies, veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuff

17. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

6 dec 2012
    170
    0
    0
    Heel veel sterkte!

18. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Beste Miclovally,

Heel erg verdrietig dit te horen, ik weet wat je doormaakt en het is niet niks. Het is nu moeilijk te bavatten wat er allemaal is gebeurd. Ik wens jullie alle sterkte toe met het verlies van jullie zoon Kasper.

19. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve berichten doet toch wel heel goed !

Heb ook het idee dat het nu pas begint in te zinken ... hebben net na de bevalling zoveel moeten regelen weinig rust + dat twee dagen na bevalling ik nog gecurreteerd ben omdat er toch stukje placenta was achter gebleven. Dat nu mijn
    Verdriet echt los komt om het minste of geringste huilen en zo leeg voelen ....
    Blijf proberen positief te blijven en te kijken naar wat hij ons heeft gebracht maar mis hem zo erg....

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kopje even een dikke knuffel geven..

Wat vervelend dat je ook nog gecuretteerd bent zeg.. Pfff

Nogmaals sterkte x

Deel Deze Pagina