Passend bij Sebastiaan. Iemand suggesties? Wij komen er niet uit. Een meisjesnaam hebben we al wel, maar jongensnamen blijven lastig. Christiaan, Alexander en Benjamin vallen af. Dit zijn vaak de eerste namen die geroepen worden als ik om inspiratie vraag, dus vandaar dat ik het gelijk zeg
Er is hier een lid die heeft een Len.nart (kan ook met een -d zijn, weet ik ff niet meer) en Seba.stian en die kom ik hier al jarenlang tegen dus voor mij is dat echt dé combinatie die ik als suggestie zou geven Verder nog: Maurits Olivier Oscar Quinten Thijmen Floris Julius Tobias Richard Daniël Manuel Emanuel Vincent Victor David Berend Diederik Steven (op z’n Nederlands) Fabian Florian Julian (persoonlijk zijn de drie laatstgenoemde voor mij te jut en jul icm. S.) Guido Wessel Otto Merijn Marijn Marius Pepijn Florijn Christijn (misschien kan dát?) Ijsbrand Waldemar Alwin Hessel Frederik Roderick Xavier Maxim Marcus
Ik dacht ook meteen aan Lennart ja haha Anders misschien: Julius Elias Florian Floris Casimir Maarten Quinten Jasper Jonathan Gideon
Ik ben zo blij dat jij Elias noemt Dat is mijn mijn nr 1 naam, maar mijn vriend vindt het nog steeds niks Bedankt voor de input dames! Gaan het vanavond eens samen doornemen tot zo ver.
Sebastiaan en David Daniel Marijn Mattias Merlijn Julian Nathaniel Gideon Laurens Marnix Iskander Leander Yannick Samuel Rogier Tristan Tobias Olivier Marcus Fabian Jurjen Jurgen Quinten Casper Lucas Valentijn Florian Vincent Jurriaan Floretijn Maurits Duncan Guido Pepijn Michaël Julius Jochem Silvijn Jasper Jesper Reinout Tijmen Vincent Sjoerd Bjarne Sybren Dinand Michiel Ismaël Dorian Floris Jurgen
Emmanuel Morris Morrison Servaas Ruben Silvan Steijn Thomas Tygo Victor Xavier Kylian Maximiliaan Reinier Jeremiah Giovanni Emmanuel Gillian Marius
Gideon Robert Evert Roderick Lodewijk Elia Laurent Falco Juliën Adrian Lucien Caspian Justus Lasse Merlijn Rindert Jeroen
Hier idd een Lennart en een Sebastian! Wij hebben het ook wel over namen gehad zoals Tim Lucas & Jesper/Jasper. Namen die ik ook leuk vind maar niet konden. Julian Laurens Benjamin Daniël Bram