Er zijn hier veel dames die lijsten namen zo maar lijken te bedenken, helaas kan ik dat niet (en mijn man ook niet ) We hebben 5 kinderen en krijgen een tweeling, twee jongens. De andere kinderen heten: N o a h (jongen, 12 jaar) I l i a (jongen, 10 jaar) L e v (jongen, 7 jaar) L e a (meisje, 2 jaar) M i l a (meisje, tweelingzusje van Lea, overleden toen ze drie weken oud was) Wie helpt ons zoeken? Ik ben al bijna 28 weken, en we hebben gewoon niks serieus nog… het feit dat we bij de vorige zwangerschap een kindje verloren hebben, een paar weken na de geboorte, helpt niet mee. Op de een of andere manier stellen we het namenkiezen uit, uit een soort zelfbescherming…
Abel, Aron, Axel, Azar, Boaz, Brent, Cas, Dani, Eli, Elon, Faas, Fedde, Fer, Finn, Ivar, Jens, Joas, Joep, Joes, Jort, Koen, Manu, Max, Moos, Mian, Mias, Mick, Mika, Milo, Nilo, Nino, Noud, Odin, Olav, Otis, Pim, Quint, Raf, Ravi, Rens, Revi, Roan, Seb, Senn, Sepp, Sil, Stijn, Sven, Teun, Thijs, Ties, Twan, Vic, Vigo, Vince, Wes, Wolf, Wout, Xavi, Yanick, Zias
Wat een leuke namen hebben jullie kinderen! Ik moest ook meteen denken aan Mias. Of Lio, Rio, Reza, Joa(h), Aron, Ezra..
Wat een mooie namen zeg!! Reza Ilay Mikai Reza Jonah Senna Luca Ayden Isaiah Chava Misha Aloys Nino Mylo Yari Felan Rico Zayne Myron Devin Damrn Kaya Mattia Skylar Fabrice Gabriel Joshua Dion Milas Elias Dane Flynn
Juda Fedja Josia Benja Shia Boyka Rodney Ilja Cyriel Dante Elliot Eloy Espen Lyas Loic Maxim Miles Nathan Joel Owen Ryan Bryce Brycen
Valt me op dat de l en de a in 4 van de 5 namen voorkomen. Verder heb ik een beetje lopen spelen met de huidige letters van de namen van je 3 jongens. Ik kom daarmee even zo vlug op namen als: Vin Nev (nief) Nio Lio Leo (maar die vind ik en wat ouwelijk naast alle andere namen en lijkt teveel op L e.a vind ik) Leon Nilo Havi Alvin Andere jongensnamen die ik bij de namen van je kinderen vind passen: Ezra Maël Xavi Cas Lucas Jesper River Eden Jace Jack Jones Miles Zayn Zion Sky O.. en wat vind je van Liam? Zitten al *Mila haar letters in. Of vind je dat too much?
We (man wn ik) lezen alle suggesties maar het blijft zo lastig! ja Liam vind ik niet geschikt, ik wil geen kind naar haar vernoemen, ze zijn geen vervanging van haar (ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, en als anderen dat weleens gedaan hebben, voel je niet aangevallen, zo is het helemaal niet bedoeld!) ik was wel vergeten te zeggen dat ik zelf Frans ben en dat de namen dus in beide talen uitspreekbaar moeten zijn, om het nog ongewikkelder te maken
Snap ik hoor. De 1 vindt dat juist heel fijn terwijl het voor de ander echt veel te dichtbij komt (om het zo maar even te zeggen). Eenieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt! Gezien je laatste zin zit ik nog even verder te denken: Maxim Thibauld (of op z'n nederlands: Tibo) Sil/ Syl Rhys Arthur Matteo Matthias Matthis Thias Clement Armand Arnaud Alex Raoul Louis (Lou) Beau Remy Cyrille Loïc Julien Sebastien Cedric César Amaury
Met de ‘Franse informatie’: Xavi Iven Leon Raoul Mathis Iven Loic Evian Eloi Dion Deon Jon Marin Remi/Remy Quint Sid Yann
Zijn er geen mannelijke personages in (gezamenlijke) lievelingsfilms/boeken/liedjes oid van jullie? Of schrijvers/muziekanten? Of anderszins personen die jullie heel tof vinden? En een beetje een mooie naam vinden? Vernoemingen? Geen idee hoor waar je het moet zoeken, zelf ook nog zoekende zoals je weet Trouwens ook nog een favoriet van mij: Evan Heeft ook wel overeenkomt qua klank met de namen van je andere kinderen. Maar ja je moet het maar net leuk vinden