Naam van dochter staat op nr. 12 Wilde eigenlijk niet zo'n populaire naam voor haar, maar deze vonden we al heel lang leuk en de enige waar we het over eens waren. Ach ja, vind het nog steeds mooi.
Maakt toch niks uit meis het gaat er om of jullie het mooi vinden en of het nu wel veel voor komt of niet er is maar een uniek kind met die naam en dat is de jouwe.
Ik hou niet zo van dat soort namen, precies om deze reden Maar helaas komt de naam van mijn zoontje ook veel voor, maar goed dat voorkom je toch niet. Gelukkig heb ik hem nog nooit in de top 10 gezien. En wbt spellen, tja ik heb ook een hindoestaanse naam en die moet ik standaard spellen evenals mijn doopnaam is ook hindoestaans (ben wel blij dat dat niet mijn naam is geworden hahaha). Je went er vanzelf wel aan, ondertussen, na 26 jaar spel ik hem maar gewoon meteen. Hoeven ze er niet om te vragen en kunnen ze hem zo neerpennen of typen
Hoe heet jij dan. Moet zeggen ik wel hindoestaanse namen uit gekozen. maar wel namen die ik zelf nog kon uit spreken en spellen haha je hebt moeilijke hindoe namen pfffffffffffff. Die krijg ik me bekkie haast niet uit haha Iets grappig,s mijn dochter werd geboren en aan mijn Lat werd gevraagd hoe gaat ze heten. Ik had hem een briefje gegeven met haar naam goed geschreven. HIJ de hindoestaan gaf de verkeerde naam door naar charishma haha. Kon direct na mijn ks even gaan spellen o ja hoe was het ook al weer. K van Karel A van Anton R van Richard I van Izaak S van Simon H van Henderik M van Marinus A van Anton. Heel veel mensen die niet weten hoe ze het moeten spellen maken er ook charishma van of charisma.
mijn oudste heet Nadine en de jongste jawel: Emma maar er wonen verder in deze buurt geen emma's en ook in onze familie/vriendenkring kwam de naam nog niet voor, anders hadden we het misschien niet gedaan! ben er nog steeds heel blij mee!
Ik wil graag anoniem blijven, dus ga hier niet mijn naam neer zetten. Maar laten we het erop houden dat het totaal geen moeilijke naam is, maar dat mensen er altijd wat moeilijks van maken mijn doopnaam is wel moeilijk, maar ach die gebruik ik toch nooit hahaha ohja en dan heb ik nog een echt uber Nederlandse achternaam
Mijn dochter haar 2de naam is Mila en hoorde je 7 jaar geleden bijna niet..... nu is het inderdaad een naam die je veel hoort maar ben er nog heel blij mee. Mijn kinderen hun naam zal je amper horen behalve mijn middelste zoon die heeft een naam die ineens ook heel hip is .....
Naam van mijn jongste 0 x gegeven had het ook wel gedacht hij is in NL nog maar 1x eerder aan een jongen gegeven Middelste zoon 5x ( wel vaker maar anders geschreven) Dochter haar naam 1x En de naam die wij hadden als ons jongste meisje was geweest slechts 1x maar anders geschreven dan wij zouden doen
De naam die onze dochter krijgt is 1x gegeven. Vind dat echt een heel belangrijk aspect van een naam. Dat je niet een klas deelt met 2,3 kindjes met dezelfde naam.. Zelf heb ik ook een weinig voorkomende naam en wil dat ook voor mijn dochter.
Ja nou stel je voor dat zo'n naam in de top 20 zou staan, wat een wereldramp Onze dochters hebben allebei een Turkse naam van Arabische oorsprong, en nee, ze heten geen Fatima ik durf te wedden dat jij ze niet zou herkennen als zijnde 'buitenlands'. Wat geeft dat nou? Ik vind Nederlandse namen echt niets aan...
Onze dochters naam staat dit jaar voor het eerst in de top 20. En dat maakt me nou echt niets uit. Al stond hij op 1... Schijnbaar vinden juist heel veel mensen het een mooie naam, anders was hij niet zo vaak gegeven!
De namen van mijn kinderen staan beide in de top 20 en het kan me geen zak schelen betekent dat veel mensen de naam mooi vinden. Het gaat er om dat je zelf een naam mooi vindt. Populair of niet
Ik kwam de naam van onze dochter tegen rond de 70e plek, bijna 200 keer gegeven. Maakt ook niet uit. Ik heb een neefje met een top 20 naam, maar hij is de enige met die naam die ik ken.
Haha Tim staat op nummer 10! Kan me niks schelen hoor, hier in de buurt valt het reuze mee met de Timmen! De kinderen hadden de naam uitgekozen, en daarom is de naam Tim voor mij heeeeel byzonder!