alle 3 de namen van mn kids staan in de top 20! ben superblij met hun namen en dan vinden vast veel mensen t mooi. en zo niet...wij vinden t wel mooi! ik wilde juist een makkelijke hollandse naam voor mijn kinderen. dat ze niet hun halve leven hoeven te spellen overal.
De naam van mijn oudste is met superstip gestegen van plaats 16 naar plaats 2 in 2012 Altijd al geweten hoe leuk de naam was! De naam van onze jongste staat ook in de top 20, ergens onderaan. Het maakt mij niet uit. Ik ken verder geen andere kinderen in mijn omgeving die zo heten en ik vind het supernamen. Dus ik zou het weer zo doen.
Emma staat dan wel op nummer 1, omdat die 680 keer is gegeven, maar die naam heeft maar 1 schrijfwijze. De naam Sophie staat op nummer 2 met 679 keer De naam Sofie staat ook hoog met 353 keer. Samen is dat 1032 keer, dus stuk hoger dan de naam Emma! En dan de naam Sara/Sarah: samen 1001 keer en als je de naam Saar dan ook mee telt kom je zelfs op 1586 uit! Dus..
Nou stel je voor zeg De naam van mijn dochter komt 577 keer voor, geschreven met een f 158 keer. Hier in België was het veel minder, daar was de f-spelling weer populairder.
De naam van ons zoontje is 372 keer gegeven, ik denk alleen niet door veel Nederlanders. Hoewel het ook op zijn Nederlands een normale naam is.
De voornaam van de as kleine komt 217x voor. Zijn 2e naam is Hindoestaans en die heb ik nog nergens gezien!
Ook wel grappig om te kijken of je eigen naam nog populair is. Nou, die van mij niet hoor, die is écht uit de tijd!
Mijn naam toch nog 10 keer. 10 babytjes met dezelfde naam haha, kan me niet voorstellen dat iemand die naam nog leuk vind
Zo zat ik ook al te rekenen. De kans dat je bij Sophie/Sofie in de klas komt is groter dan bij Emma. Je naam wordt vaker uitgesproken dan gespelt.
Mijn naam ook 10 keer en mijn doopnaam 11 keer... Naam van mijn is zoontje is 356 keer gegeven, staat op plaats 32, dus nog aardig aan de populaire kant. Maar dat vind ik niet erg, ik vind het een prachtige naam
De naam van mijn jongste in 2012: Nummer 1 De naam van mijn oudste in 2012: Nummer 3 Toch kennen wij geen mensen met kinderen met dezelfde naam Ook is de oudste de enigste in haar klas. De naam van de jongste in haar geboortejaar: no 1 De naam van de oudste in haar geboortejaar: no 2 Tja...het zijn gewoon mooie namen en schijnbaar zijn heel veel ouders het dat met ons eens.