Dat is toevallig. Hier bij de oudste waren wij over de jongensnaam met 8 weken het meteen eens. Hadden toen als meisjesnaam Esmay/Esmée. Maar voordat wij van een 2e zwanger waren kwam mijn vriend met Sophia en sindsdien is dit niet meer veranderd
Ooh ik word er echt nieuwsgierig van!! Ben nu heel benieuwd hoe al jullie kinderen heten Naam van mijn zoontje komt 494 keer voor... Wel vaak maar staat niet in de top 20! En zelfs mijn naam is 36 keer gegeven terwijl ik echt zo'n saaie jaren 80 naam heb. Daar snap ik nou niks van
Houden jullie er rekening mee dat het SVB niet de roepnamen gebruikt maar de eerste naam van de doopnaam. Dus als je Willem Pieter als doopnaam hebt en je roepnaam is dan Siem, dan telt Siem dus niet, maar zie je Willem terug in het overzicht. Dus vandaar waarschijnlijk ook de wat oubollige namen ivm vernoemen bijv.
Ik ook 2 populaire namen. En wij hoorden dat pas achteraf. Maar daarom minder leuk? Vind ik niet! Dani komt "maar" 239 x voor. Mijn naam Myra maar 5x en ik blijf m zo mooi vinden!