hebben jullie dit ook? ik moet mijn vriend werkelijk wakker porren zodat hij onze baby hoort op sommige dagen (of nachten) hoort hij het wel eens maar dat is wel zéééééér uitzonderlijk! als mijn baby ook maar piep zegt schrik ik al wakker ben is benieuwd!
nee mijn vriend word altijd wakker heel raar. van de pieper word hij niet wakker en die ligt op zijn nachtkastje.
Hier is het andersom. Ik hoor Robyn echt niet hoor. Ja 'smorgens meestal wel omdat ik dan vaak toch wel al half wakker ben, maar als ze 'snachts komt of rond 5uur dan hoor ik dat echt niet. Nou laat ze zich 'snachts eigenlijk al tijden niet meer horen, maar toen ze nog kleiner was zei ik tegen mijn vriend: Goh Robyn heeft goed geslapen he, nou dan kreeg ik me toch een kwade blik haha.
wij horen hem beiden, naast hem kun je een bom afvuren en word niet wakker... maar van ons zoontje.... het is net of hij er op ingesteld is haha
mijn vriend ook!! hij snurkt echt overal doorheen... hebben we bijvoorbeeld afgesproken dat hij de nachtvoeding zou doen, zodat ik door kon slapen, ben ik alsnog wakker, omdat ik hém wakker moet maken! haha.. op die momenten denk ik van grr.. maar als ik hem dan zo lief zie liggen, smelt ik!
Mijn vriend word wel wakker alleen duurt het bij hem even. Ik word overal wakker van. Als Jason zwaar ademt val ik daarop in slaap maar als ik hem dan niet hoor ben ik al weer wakker. En als hij te stil ademt (al is het vanaf het slapen) dan word ik ook weer wakker. Mijn vriend heeft altijd even nodig voordat hij van hem wakker word. Misschien komt het ook omdat ik sowieso slecht slaap en daardoor sneller onze kleine hoor
Wij hebben hier slaapkopjes. We zijn altijd eerder wakker dan onze kids. We zitten al aan de ontbijttafel als de eerste zich meldt haha!
Wisselend....een van de eerste nachten zei hij 's morgens: "Goh, heeft hij nu al doorgeslapen?" Ik: "Nee, maar jij wel!". Ook heeft hij mij wel eens wakker moeten toen hij lag te huilen omdat hij honger had 's morgens.
hier in het begin ook maar nu niet meer (Seth is nu iets meer dan 3 maand oud) en nu wordt hij ook wakkee bij het kleinste geluidje heeft wat tijd nodig gehad; maar toch
mijn vriend slaapt overal doorheen. Soms moest ik er wel 6x uit op een nacht en dan zei hij smorgens hij heeft zeker doorgeslapen? Ik ; Nee, heb je hem niet gehoord! Ook als we afspraken dat hij de NV deed. Dat had geen zin ik werd wakker moest hem wakker maken en vervolgens lig ik net zolang wakker tot hij klaar is met de oeding nou dan kon ik het beter zelf doen hihi!
Die van mij heeft de babyfoon op zijn nachtkastje staan als hij de nachtvoeding doet want anders slaapt hij gewoon door. Ik wordt overal wakker van maar als we afspreken dat hij de nacht doet gebruik ik oordopjes.
Ik word bij elk geluidje wakker (hij ligt wel op een andere kamer) en papa?! Die slaapt lekker door.... totdat ik hem een por geef !!
Hier word de papa pas wakker als ik al op ben gestaan... (en dat ook soms nog niet eens) Maarja ik slaap superlicht en hij best diep...
Hier ook, manlief slaapt lekker door! Maar dat vind ik niet erg, hij moet weer vroeg op om te werken en ik niet! En als het echt te gortig wordt , maak ik hem wakker en helpt die me of neemt het over!
Hier ook! En dan zegt hij dat ik hem maar wakker moet maken...dan gaat hij er wel uit...JA dan heeft het geen nut meer! Ben ik eerst 5 minuten bezig hem wakker te krijgen...dan kan ik zelf niet meer slapen natuurlijk! Hahaha! Gelukkig slaapt Finn al een poos de nacht door...maar ook 's ochtends vroeg staan mn man zn oren uit! Hahaha!
mijn man hoort alyssa altijd wel, gelukkig. alleen toen alyssa nog nachtvoedingen kreeg kon hij niet wakker blijven, dan zat ie zowat te slapen terwijl ie alyssa de fles gaf. ik heb toen maar besloten dat ik de nachtvoedingen maar zou doen omdat ik toch niet kon slapen als hij zat te knikkenbollen. tegenwoordig hoort mn man alyssa eerder dan ik. ze is nogal een woelwater en bonkt regelmatig tegen de zijkanten of hoofdeind van dr bedje en mn man wordt er soms wakker van en ik zelden. liefs doris