Emma geopereerd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat een droppie zeg! Hopelijk verloopt de revalidatie goed en kunnen jullie nu genieten van jullie dappere meid zonder die schelp.

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Jeetje wat zal dat een zware tijd voor jullie zijn geweest!
    Gelukkig zie ik een meisje wat lacht! Want poeh he wat lijkt mij dat wat om zo in die schelp te moeten zitten!
    Ze zijn op die leeftijd al zoooo bewegelijk! Dat het ze enorm kan frusteren dat ze geen kant op kunnen!

En ik hoop dat alles goed mag komen voor zover het goed kan komen!!!!

Dikke knuf

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Jeetje wat hebben jullie een spannende periode achter de rug. En nog, want hoe ontwikkelt het armpje verder? Mijn dochter heeft ook een armpje wat achter ligt in ontwikkeling doordat ze met een schouderdistocie geboren is. Ze hebben haar armpje moeten breken om haar er uit te krijgen. De gyn was ook bang voor een Erbse parese. Gelukkig bewoog ze meteen haar arm, maar ik vrees toch dat er e.e.a niet goed zit. Ze doet met haar rechterarm veel minder dan haar linker. Vaak laat ze hem ook gewoon liggen. Nu krijgt ze fysio en moet ik haar flink stimuleren. Inmiddels loopt ze weer bij de ostheopaat omdat ze haar schouder helemaal stijf houd en alles verkrampt. Hoop dat het met jouw meisje helemaal goed komt. Ze ziet er ieder geval heel schattig uit. Hier ook een foto van mijn meisje. Ze was toen net geboren.

Deel Deze Pagina