dank jullie wel, we wonen niet in Nederland en hier is Emma helemaal geen veelvoorkomende naam, dus we houden het hier maar bij denk ik . Mochten we ooit nog een meisje krijgen dan hebben we in ieder geval al inspiratie voor namen! Groeten
Hier sluit ik me helemaal bij aan, en als bij jullie Emma niet veel voorkomt, zou dat dus geen probleem moeten zijn. Pia is trouwens ook een afkorting voor heel veel zaken (Pakistan International Airlines en nog een aantal bedrijven Zou ik dus ook om die reden niet nemen.
Ja ik stem ook voor Lena. Zo heet het buurmeisje van mijn ouders en dat is zo'n schattig kindje. En de naam op zich vind ik ook mooi. Emma gaat wel. Pia is echt niet mijn smaak.
emma= soo 2008 en soo top te hoog pia= iew lena = leuk, maar wel wat braafjes.. mila, noa, lana, anna, eva, nora, dana, nena, nina??
Emma is een mooie naam maar tegenwoordig eentje van 13 in een dozijn, er zijn er al zovelen die zo heten! Pia vind ik persoonlijk niet leuk, Lena gaat wel maar dan vind ik Helena mooier. Of Lene, heb je daar al aan gedacht?
Emma hoor je wel wat vaker, maar hier in de buurt kan ik geen Emma. Ik vind dat echt de mooiste naam, die andere vind ik *uhhh hoe moet ik het zeggen* niet mooi. Pia? Eerste waar ik aan denk ik Pino... Pia het schaapje. Lena gaat wel, klinkt erg oudewets.. maar kan wel.
ik vind Emma veel mooier dan Lena of Pia het is inderdaad wel een populaire naam maar toch ook heel mooi en klassiek zoals Lena en Pia dat ook zijn