Lieve Emma, Ik wil je heel veel sterkte wensen met je operatie! We hopen dat je je snel weer beter voelt. Ook veel sterkte voor je mama en papa. Wij duimen ook voor je. Liefs, Margit76 (en Merle en Linde)
sorry was even niet online gister. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun en meedeleven! daar halen wij heel veel steun uit. Het word een hele spannende tijd. Ik vind het heel fijn dat ik mijn verhaal kon doen bij jullie en zoveel steun krijg
Hey Ellen, Nou ik ga zeker aan jullie denken en voor je meisje duimen!! Zo sneu! Mijn zoontje heeft ook een ep armpje. Bij hem is het nog even afwachten of het helemaal goed komt maar een operatie is niet nodig (gelukkig) Zo klein mensje en dan al een operatie dat is niet niks. Nou heel veel sterkte en ik lees mee. xx Nada
Ontzettend veel sterkte toegewenst. Is echt heel heftig als zo'n ukkie geopereerd wordt. Ik had hier nog nooit van gehoord (gelukkig aan de ene kant), maar ik schrik echt van je verhaal... Is geen onbezorgde kraamtijd die je dan hebt he... Een hoop zorgen, maar hopelijk kun je ook genieten van je mooie meisje. Mijn zoontje is met 8 weken geopereerd (relatief kleine ingreep hoor), en is echt snel hersteld. Stond er van te kijken. Hopelijk gaat het bij jullie ook voorspoedig en krijgt ze zoveel mogelijk functie terug!
Heel veel sterkte gewenst spreek me erg aan omdat er bij mijn eerste ook erg hard getrokken is, gelukkig niet zoiets aan overgehouden. Ik hoop van harte dat deze ingreep het gewenste resultaat oplever, zodat ze haar arm zou kunnen gebruiken. Geef ze maar een dikke knuffel.