Voor een meisje: * Eefke * Quincey * Marrit Voor een jongen: * Noud * Mathies Ik hoor van jullie!! xSimone
Mmmm, Quincey past toch echt niet in het rijtje van Nederlandse/Friese namen. Eefke, Naud en Mathies vind ik leuke namen
- Eefke vind ik echt niets. Quincey ken ik alleen als jongensnaam. Marrit: leuk! - Noud, leuk, maar erg populair. Mathies, mwah.. Vind ik Ties, Thijs, Matt of Matthijs veel leuker.
Mathies en noud vind ik beide mooie namen, als ik echt moest kiezen zou ik voor Noud gaan. Van de meisjesnamen vind ik ze alle drie niet mooi. Sorry
Leuk dat jullie naar Marrit en Noud neigen, vind ik ook de leukste namen die er tussen staan! Al moet ik zeggen dat ik Eefke en Mathies ook erg leuk/mooi/lief vind.. De koosnaam Ties voor Mathies is nog steeds erg leuk (is wel zo leuk als een koosnaampje/afkorting nog steeds leuk klinkt). En zou Eefke misschien Eef noemen en er zelf Eefke van maken ofzo, met het oog op dat ze uiteindelijk toch een volwassen vrouw gaat worden. Quincy vind ik persoonlijk niet zo'n leuke naam. En Marit vind ik ook erg mooi staan eerlijk gezegd Maar Marrit, Eefke, Noud en Mathies.. Allemaal hele leuke namen!!