"Alles" eten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MenM, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MenM

MenM Actief lid

Hoi meiden,

Even een vraagje. Vanaf wanneer moet je nu rekening houden met eten :(: Bijvoorbeeld rauw vlees.

Gisteren heb ik namelijk biefstuk gegeten (medium/rare gebakken), toen bedacht ik ineens: stel je voor dat ik nu al zwanger zou zijn, maar ik weet het nog niet, is het dan wel verstandig om dit te eten?

Of zou dat allemaal niet zo heel erg veel uitmaken? En is het, wanneer je weet dat je zwanger bent, vroeg genoeg om er rekening mee te houden?

Groetjes
    M

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    volgens mij kun je nog eten wat je wil ,tot dat je positief getest hebt..

3. MenM

MenM Actief lid

Bedankt, dan hoef ik me daar voorlopig nog niet druk over te maken, haha.

Kunnen we gewoon nog ongedwongen uit eten.

Groetjes
    M

4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Voor mijzelf heb ik wel de 2 weken tussen ei en nod de afspraak gemaakt dat ik geen kattenbak aanraak en oplet. Dus eet wel gewoon, maar zorg dat ik niet op 1 dag en " verkeerde" kaas en rauw vlees eet.
    Ik eet dus wel, maar let wel op.

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je kan nog alles eten, in het begin krijgt je kindje dat toch nog allemaal niet binnen.
    ik zelf zou er pas gaan opletten als je een positieve test hebt

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik ben pas gaan oppassen na mijn test. En zelfs daarna duurt het nog ongeveer 2 weken voor je beeb is ingenesteld.

7. Naar wat ik zo lees op internet en hier op het forum heb je pas een paar weken na de bevruchting daadwerkelijk bloedcontact met je kindje en wordt het dan dus pas interessant om op te letten. Gewoon genieten en eten waar je zin in hebt. Pas als je een positieve test in handen hebt moet je gaan opletten.

Groetjes Jelske

Share This Page