Ik zit nu ergens rond mijn vruchtbare dagen, denk ik. Ik krijg vrijdag een echo om te kijken of ik een eisprong heb of heb gehad. Vandaag heb ik echt een emo dagje, het gevoel alsof ik elk moment in huilen uit kan barsten. Heeft of kan dit te maken hebben met mijn eisprong die er aan zit te komen?? Of is dat gewoon toeval en heb ik een offday??
Bij mij in het ziekenhuis zeiden dat ik vooral niet alles moet projecteren op mijn cyclus. Dat schijnt nogal een overgewaardeerd gegeven te zijn. En dat blijkt wel, want anders zou ik me toch elke cyclus op het zelfde moment emo moeten voelen. (zelfs met clomid voel ik me soms een maand lang kiplekker) Ga er dus maar vanuit dat je gewoon je dag niet hebt. Iets wat als vrouw helaas heel gewoon is. Balen he zo'n dag? Lekker vanavond op de bank, dekentje erbij, kopje thee en feel good movie. Sterkte vandaag en als je moet, gewoon lekker huilen. Lucht vaak op.
Dank je wel voor je reactie! Verschrikkelijk zo'n dag. Ik weet ook echt even niet wat ik met mezelf aan moet pfff.... Blij als deze dag voorbij is en ik morgen weer een stuk vrolijker opsta haha... Zie dat jij over 4 dagen kan testen... Spannend hoor!!
Nou mijn temp heeft al twee dagen een duikvlucht gemaakt, dus ik denk morgen ongesteld. Mijn banner klopt niet helemaal. Woensdag is eigenlijk nod.
Dat is wel minder! Hopelijk komt het toch nog goed Altijd vervelend die dagen vlak voor je nod... pffffffff