Wij willen graag zwanger worden (al is de behoefte bij mij groter dan bij mijn man, komt door niet leuke thuissituatie vroeger). Wij zijn al negen maanden "bezig" maar zonder resultaat. Dit komt omdat mijn man niet klaar kan komen tijdens het vrijen. Hierdoor is het nogal beladen... Al proberen we het wel luchtig te houden... Wie weet herkennen jullie dit of hebben jullie tips over hoe wij er mee om moeten gaan.... Graag zou ik in contact komen met vrouwen/stellen die hetzelfde meemaken om er met elkaar over te kunnen praten en elkaar te kunnen helpen.
Nee sorry, heb ik geen ervaring mee, maar et lijkt me niet een prettige situatie. Is het dan ook echt de daad zelf of heeft hij geen hoog libido?
Hoi, geen ervaring mee maar heb wel een tijdje terug een topic gelezen hierover. Ik ga even op zoek voor je.
Hier ook geen ervaring maar ook ik heb hier eens een topic over langs zien komen. Volgens mij deden die stellen dan aan zelfinseminatie. Misschien kan je hier wat meer informatie over opzoeken. Heel veel succes...!!
Dit was het topic wat ik bedoelde: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/368912-zelfinseminatie-z-i.html Misschien heb je er iets aan?
Bedankt voor jullie reacties! Heb al ff beetje doorgelezen op de link die jullie gaven is idd erg mooi en handig om te lezen, bedankt!
haaai hier dus wel ervaring!!!!!!! maar zwanger van de tweede.. wij zijn over gegaan in zelf inseminatie. oftewel voor je man klaarkomen in een potje,, door zichzelf af te trekken ... of jij doet dat ... en jij met een spuitje insemineren . heb je vragen pb -me!!
dank je wel !!! als je wilt kan het.. ja je moet er een hoop voor opzei zetten en het is niet makkelijk maar alles kan!!
Same here! Wij zitten nu ook in ronde 2. Erg spannend! Nog een paar dagen insemineren en dan weer 2 weken wachten
Wat fijn dat er meer zijn die dit herkennen!! Hoop voor jullie dat het gaat lukken!! Wij zijn nog niet bezig met inseminatie maar denk dat dat het wel gaat worden.... Dus jullie verhalen zijn zeer welkom!
ik heb niet alles gelezen, maar als je man wel klaar kan komen met wat handwerk is zelfinseminatie zeker een optie. je zou eventueel naar de huisarts kunnen gaan voor een verwijzing naar de gyn, voor ondersteuning zeg maar, en tips en trucs voor de inseminatie..