antibiotica en onveilig vryen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jooss, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jooss

jooss Lid

Mar 24, 2009
    7
    0
    0
    rotterdam
    hoi

ik wou even vragen of hier iemand een antwoord opweet ik heb 2 weken geleden een antibioticakuur gekregen voor 7dagen amoxicilline ik was er donderdag mee begonnen 3 pillen op een dag en toen heb ik zaterdag sex gehad met mijn vriend onveilig en ik heb afgelopen zondag erg buikpijn gehad de hele dag ik moet volgende week ongesteld worden zou iemand weten of ik dan misschien zwanger zou kunnen zijn?:(

anders maar afwachten en volgende testen als ik niet ongesteld word

alvast bedankt

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Op de vraag of je zwanger zou kunnen zijn: lijkt me sterk maar je weet maar nooit:)

Verder snap ik niet zo goed wat je antibiotica te maken heeft met een eventuele zwangerschap. Wat ik dus bedoel is: onveilig vrijen is sowieso vragen om een (eventuele) zwangerschap, of je nou antibiotica slikt of niet.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Je moet toch afwachten tot je NOD, maar het lijkt me dat je een hele kleine kans heb om zwanger te zijn hoor.

4. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Het zou kunnen omdat de pil niet goed werkt als je een antibiotica kuurtje hebt. Je zal toch af moeten wachten!

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Het is inderdada afwachten. Als je aan de pil bent kan het zijn dat de werking door de kuur niet goed is. Je zal niet de eerste zijn die daardoor zwanger wordt. Maar de kans lijkt me niet zo erg groot. Als je 1 keer onveilige sex hebt gehad moet je het wel net op het juiste moment gedaan hebben. Gewoon even afwachten en anders testen als je ongesteldheid niet doorzet.

Share This Page