Emo mammie al de hele week!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loulappie, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Ik moet even van me af praten want man lief begrijpt er geen hol van. Lee Ann is vandaag 1 geworden maar haar feestje hebben we afgelopen zaterdag gevierd. het was helemaal geweldig hoor daar niet van maar om de haverklap, als ik even alleen met haar was, JANKEN :confused: ! Ik haalde haar om half 1 smiddags uit haar bedje, haar mooie nieuwe verjaardag kleren aangedaan twee stoere staarten op haar hoofd geplant, haar rechtop gezet en gezegt; Lee Ann laat mama eens naar je kijken, en alsof ze het begreep keek ze me recht in mijn ogen aan brulde maaaamaaaa en trok de allergrootste glimlach op haar bekkie die ik ooit gezien heb gevolg: JANKEN! En sinds zaterdag is het eigenlijk niet veel beter... Ben ik nu echt zo'n muts? :(:

2. emmie

emmie Niet meer actief

haha nee hoor, alleen maar lief!

en nog gefeliciteerd met je kleine/ grote meid! :D

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik het lees, dus voor jou moet het nog emotioneler zijn.

Dat is toch ook iets om emo van te worden? Als ze je zo aankijkt en mamaaaaaaa zegt! Je kleintje wordt groot! Weg baby, welkom dreumes.....

Ik heb het ook regelmatig gehad. Toen Merel een jaar was, was het echt een soort van afscheid van een baby.....emo dus! ;) . En er zijn veel meer moeders die hier last van hebben!

Gefeliciteerd met je meisje!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Awww dat klinkt echt lief! Gefeliciteerd met je meisje... het gaat hard he?

Toen ik zwanger was dacht ik dat je voor heel lang echt een baby had. Vanmiddag zat Lena allemaal gekke geluiden te maken en zat ze zo lief aan mijn gezicht met die zachte handjes en dan opeens realiseer je je dat die maanden omvliegen in een vloek en een zucht.

Vind je geen muts hoor... het is ook zo bijzonder zo'n ukkie. Wat is nu een jaar.... Zo kort en toch zooooo veel dat gebeurt!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

oo herkenbaar, en nee hoor dat is hartstikke normaal volgens mij;)

Ik kreeg een fotolijst met 3 vakken, 1 met een babyfoto van mijn vriend en 1 van Dano en een babyfoto van mezelf. Heb me ogen uit mijn hoofd gejankt toen haha. het is ook allemaal zo snel gegaan nog geen jaar geleden lag ze hulpeloos op je arm en nu kan ze al zoveel zelf he ;)

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik dacht de hele tijd "vorig jaar rond deze tijd" en dat begon al zon twee weken voor zijn verjaardag
    wij hadden het er toevallig van het weekend nog over dat we veel emotioneler zijn sinds lars er is, niet alleen ik, ook mijn man.

Deel Deze Pagina