Eergisteren zag het er zo uit (op de kin van 3 jarig kind). View attachment 396204 En nu ziet het er zo uit. iemand enig idee wat dit is??? View attachment 396205
Tja lijkt ontstoken, maar lijkt ook wel op een gewoon puistje. bij mij is de huid eromheen dan ook rood. De "kop" op de foto lijkt geel/groen maar dat komt door de flits. In het echt is hij geel/wit.
Ok.. nou ik heb er maar even een pleister op gedaan. Hij lijkt op "knappen" te staan en ze moet zo naar school. Dus just in case
Ooh tnx. Daar had ik nog niet aan gedacht..... in dat geval is de pleister helemaal een goede zet ivm besmetting
Als het krentenbaard zou zijn mag je het niet afplakken en is antibiotica zalf gewenst. Zodat het niet meer besmettelijk is en het zich niet meer kan Uitbreiden
ik vind krentenbaard er toch iets anders uitzien. mij lijkt het gewoon een muggenbult die ontstoken is.. ik zou gewoon even schoonhouden en wachten totdat hij opengaat..
Ik denk niet dat dit krentenbaard is hoor. Mijn dochter kreeg met krentenbaard nooit witte kopjes op de plekjes, de plekjes waren gewoon rood en werden steeds groter en natter. Ik denk eerder aan een licht ontstoken muggenbultje of gewoon een geirriteerd plekje.