ik heb een vraag over msn beta heb dit gister op mn pc gezet en als ik nu in de hoek op mijn mail druk dan krijg ik eerst de msn startpagina moet ik op hotmail drukken en me aanmelden kan dit niet snellen dat als ik op die envelop druk dat ik dan meteen in mijn mailbox terexht kom....zo werkte mijn andere msn iig wel erg lastig dus maar miss iemand een oplossing!?
ik zit met hetzelfde probleem.. eigenlijk vind ik de beta versie knudde!@! maar als ik de oude versie wil instaleren dan geeft ie een fout code..
beta heb ik 1 dag gehad alles was veel trager op hotmail. Dus lekker live messenger er weer op gezet. Raad ik dus ook aan (sorry was je vraag ook niet)
uhm Bas ik ben een meid...heb geen verstand van computers en al helemaal niet van een ''final versie'' hahaha met andere woorden wat bedoel je :-k
beta betekent dat het nog niet de orginele volledige versie is. Een soort van proef zal maar zeggen. Bas zal we bedoelen met finale versie de echt volledige versie (denk ik )
tweeling: je meot zorgen dat alles van de beta versie verwijderd is van je pc.. daarna oudere versie downloaden
Klopt, bij computerprogramma's wordt er een bepaald schema gebruikt, volgens het griekse alfabet Alpha = Instabiele proefversies, zijn nog niet voltooid. Beta = Zijn kwa mogelijkheden voltooid en worden gebruikt om fouten op te sporen Gamma = Zijn definitieve versies die zonder problemen zouden moeten werken. De term Gamma wordt echter niet gebruikt, daarvoor wordt de term Final of Gold gebruikt. Het is het uiteindelijke eindproduct waarin alle nieuwe functies verwerkt zitten en alle fouten opgelost moeten zijn. Enkele van de andere fouten zijn de weergave van aangepaste smileys, de kleurenschema's die een eigen leven leiden, de soms niet goed werkende helplinks en de informatiebalkjes in gespreksvensters waar de tekst gaat stuiteren.
bas jij weet nog al veel mijn msn geeft tegen woordig script fouten aan als ik deze opstart ik kan hem wel gewoon opstarten als ik doorgaan klik maar ik word er niet echt vrolijk van.
woehoe! wat heerlijk om mijn oude vertrouwde schermpje terug te hebben beta eraf en live er weer op! pffff thanx iedereen!
Ik neem aan gewoon Messenger versie 8.5 (dat is de meest recente normale versie). Is dat met of zonder Plus? In ieder geval is mijn advies om messenger (en eventueel plus) even te deinstalleren, en daarna opnieuw te installeren. Ik weet verder niet wat de foutmeldingen zijn omdat mijn glazen bol kapot is, maar is vermoed dat er bepaalde bestanden niet goed in het Windowsregister terecht zijn gekomen.
Een defecte glazen bol is een uitdrukking als er bij computerproblemen wel wordt gesproken over foutmeldingen, maar het niet duidelijk is wat die foutmeldingen zijn.