Ik weet niet of iemand het een leuk spelletje vind, maar ik vind 'de regel die je raakt' op rabradio altijd een leuk onderdeel. Ik denk dat veel mensen wel een of meerdere regel(s) zullen hebben. Ik heb er meerdere iig. Mijn regels; "And I dont even know how I survive I wont make it to the shore without your life (ik lees overal dat het light is maar ik verstond hier altijd life, en dat 'klopt' beter in mijn regel) No I dont even know if Im alive Oh, oh, oh without you now This is what it feels like" https://www.youtube.com/watch?v=BR_DFMUzX4E Dit nummer hoorde je veel toen onze zoon geboren werd en het geeft precies weer hoe ik me toen voelde. Bang dat hij het niet zou redden. Je weet van voor niet meer dat je van achter ook nog leeft, etc. Heel erg raak!
Prachtig nummer! Het is inderdaad wel light, verwijst naar een vuurtoren dacht ik? Aan de kant komen zonder vuurtoren is best lastig Hier heel veel nummers/regels die me raken, vooral nu (hormoontjes)
Oo ja Armin van Buuren! Heel erg mooi. Ik verstond ook altijd life trouwens. "Een oceaan om in te schuilen Nooit alleen meer hoeven zijn Ik heb gesmeekt niet meer te huilen Alsjeblieft Het leven jaagt geen angst meer aan Ik heb al zo ver moeten kruipen Het laatste stuk zal ook wel gaan Tot ik ga staan" Racoon - Oceaan - YouTube
Mooi Logan!!! Na de geboorte van mn dochter (en toen het niet zo goed met haar ging) veel naar geluisterd en bij gehuild: Lightning crashes, a new mother cries Her placenta falls to the floor The angel opens her eyes The confusion sets in Before the doctor can even close the door Lightning crashes, an old mother dies Her intentions fall to the floor The angel closes her eyes The confusion that was hers Belongs now, to the baby down the hall Oh, now feel it comin' back again Like a rollin' thunder chasing the wind Forces pullin' from the center of the earth again I can feel it Lightning crashes, a new mother cries This moment she's been waiting for The angel opens her eyes Pale blue colored iris, presents the circle And puts the glory out to hide, hide Live-Lightning crashes
3js - Je vecht nooit alleen Weet je schat, we zien het soms een beetje zwart Soms lijkt de wereld om je heen, koud en gemeen En je strijdt, omdat de aarde lijdt Maar zelfs als de zon voorgoed verdween. Je vecht nooit alleen Want je hebt de tijd de eeuwigheid De verbeelding aan je zij En je weet daar zal ik altijd zijn Als je mij belooft, dat je blijft geloven Dat een mens krijgt wat hij geeft In je grootste zorg, zit de hoop verborgen Dat wie lief heeft overleeft Stil maar lief, je piekert want het wil maar niet Ga waar de wind je vleugels vindt, ontstijgt je verdriet En je vraagt wie dan de aarde draagt Kijk naar de zon, de bron, ze scheen Je was nooit alleen Want je hebt de tijd, de eeuwigheid De verbeelding aan je zij En je weet daar zal ik altijd zijn Als je mij belooft, dat je blijft geloven Dat een mens krijgt wat hij geeft In je grootste zorg, zit de hoop verborgen Dat wie lief heeft overleeft In je grootste zorg, zit de hoop verborgen Dat wie lief heeft overleeft Dat wie lief heeft overleeft Telkens kippenvel als ik het hoor. Zeker in een moeilijke tijd, en de laatste tijd is die er nogal vaak. Maar samen redden we het! Ik krijg er echt een "wij tegen de wereld" gevoel van.
K's choice - Dad I was kid, you were my dad I didn't always understand I wanted freedom, you got mad You were concerned, I got upset I didn't recognize you yet And did you cry, I know I did When I lied to you I didn't want to hurt you I just never knew I did You never told me that you loved me I know you didn't know how I guess that shows we're much the same 'Cause I love you too and until now I've never said those words out loud I hope you're proud To be my dad... What are your secrets, do you pray Is there a god that shows your way I wish I knew... Do you have crazy fantasies What happens in your dreams I want to know... I guess you'll always be a mystery to me But you taught me how to value life And what else do I need I have a dad who watches over me Ik hou het nooit droog als ik dit liedje hoor. Gelukkig wordt hij nooit op de radio gedraaid!
Everytime I try to run and hide I feel you haunting me. Alleen de rest van het nummer is dan weer totaal niet toepasselijk. Is van Papa Roach trouwens, Not So Beautiful.
"we have just one world, but we live in different ones" komt uit het nummer Brothers in Arms van de Dire Straits.
Dat ik de woorden niet kan vinden om je domweg te vertellen wat je mij doet wat je mij doet. Ondanks alles klopt mijn hart voor jou ondanks alles Ben jij nog steeds degene van wie ik hou Tijdens mijn zwangerschap voor mijn kleine
Sorry het is niet alleen een zinnetje, eigelijk ligt heel het liedje me heel erg gevoelig, nu bij het zoeken van het zinnetje biggelen de tranen over mijn wangen..
Uit het liedje samen voor altijd van marco borsato en zijn dochter jade. 'En ik vertrouw erop dat jij de weg wel weet maar stiekem kijk ik toch een beetje mee ik hoor bij jou jij hoort bij mij Want jij bent ik en ik ben jij en dat is voor altijd samen voor altijd. Afgezien van de eerste twee regels vind ik dit prachtig om op een geboortekaart te zetten. vooral ook omdat t gezongen is door vader en dochter.
Jaa die is echt om te huilen zo mooi Waar ik laatst even een traantje bij had was deze : Stef Bos - Papa Ik heb dezelfde ogen En krijg jouw trekken om mijn mond vroeger was ik driftig, vroeger was jij driftig maar we hebben onze rust gevonden En we zitten naast elkaar En we zeggen niet zoveel Voor alles wat jij doet Heb ik hetzelfde ritueel Papa, ik lijk steeds meer op jou Ik heb dezelfde handen en ik krijg jouw rimpels in mijn huid jij hebt jouw idee ik heb mijn idee en we zwerven in gedachten maar we komen altijd thuis. de waarheid die je zocht en die je nooit hebt gevonden, ik zoek haar ook en tevergeefs zolang ik leef. Want papa, ik lijk steeds meer op jou
Uit "dochters "van Marco Borsato: En soms, wanneer ik m`n ogen sluit Lopen we samen op `t strand, Haar handje in de mijne En dan, zet ze de tijd even stil Is het weer even net als toen En heeft ze mij weer nodig Ik hou haar vast Zoals ze was Ik hou haar vast Op dit moment wil mijn 14 jarige dochter geen contact met mij, ze woont nu bij haar vader en ik heb het er heel zwaar mee. Daarom kan ik dit liedje niet luisteren zonder in tranen uit te barsten, zeker dit stukje raakt me erg Pluisje