Hoi dames, ik ben morgen 11 weken zwanger 👼🏻 Ik wil het graag delen met iedereen, onze familie en naasten weten het. We hebben 2 goede echo's gehad en alles gaat goed. Graag wil ik nog even van andere horen of het goed is of toch wachten tot 12 weken? Liefs 😘
Als het goed gaat en je hebt al 2 goede echo's gehad hoef je niet persee te wachten tot de 12 weken hoor. Je weet zelf wel wanneer het goed voelt om te vertellen. Gewoon lekker doen. De reacties zijn zo leuk.
meeste wachten tot de 12 weken ivm nekplooimeting. Wij hebben t aan familie meteen verteld toen we t wisten. werk en vrienden met 12 weken.
Wij na de eerste echo met 8 weken verteld aan ouders, broers/zussen en verteld na de termijnecho met 10.5 en iedereen, dat was tevens de tweede goede echo.
Ik zou niet weten waarom je nog een week langer zou wachten met vertellen. Als jullie je er goed bij voelen gewoon vertellen! Wij hebben ook gewacht tot de uitslag van de combinatietest
Wij hebben het onze ouders met bijna 9 weken verteld, we wilden eerst echo afwachten en we woonden aan de andere kant van het land.. Wilden het persoonlijk vertellen. Plus.. het kwam als een verrassing, dus we moesten eerst zelf wennen . De rest van de familie en vrienden met bijna 12 weken.. Met Pasen, was mooi makkelijk .