Explosie van buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb tot de afgelopen week heel langzaamaan een buikje gekregen, echt zo van 'ja, het begint te komen....en klein bollinkje...' En dinsdag had ik ineens echt het idee dat explosief gegroeid was! :)
    Ik ben blijkbaar ook niet de enige die het opviel, want mensen in mijn omgeving zien het nu ook ineens heel duidelijk zeggen ze.
    Hebben meer mensen dit gehad, dat je bijna letterlijk van de een op de andere dag een zwanger buikje kreeg??

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik had het wel! Op een gegeven moment is het echt heel hard gegaan en leek het wel of het met de dag groeide. Er zijn bepaalde periodes dat je echt een groeispurt maakt en dat zie je meteen terug aan je buik.
     
  3. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja dat idee heb ik nu zelf ook .. heb het idee dat ik iedere ochtend met een dikkere buik wakker word.
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bij mij ging het ook mega hard iedere keer ik heb verschillende groeispurten van mijn buik gehad!! En mijn buik lijkt nog met de dag wel een spurt te maken. Iedere keer als ik denk nu kan het vast niet meer groter dan lijkt ie wel weer gegroeid!!!

    liefs Carry
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Grappig, dat er meer mensen zijn die dat zo (hebben) ervaren. Ik vind het wel leuk, nu gaan mensen het eindelijk echt goed zien!! :D
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    och... je ziet je buik echt met de dag groeien...
    elke week een foto maken, dan kan je vergelijken
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja, wij hebben tot nu toe elke maand een foto gemaakt en wilden dus dit weekend een foto maken van de 4 maanden. Is nu wel duidelijk verschil met 3! ;)
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij mij doet m'n buikje het nu toch wel rustig aan, het heeft niet echt geen haast om superdik te worden.
     
  9. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Mijn buik is niet echt groot maar ik heb wel het gevoel dat hij groter is dan bij mijn andere twee zwangerschappen
    kan het misschien wezen dat ik er drie dicht op elkaar zwanger ben want mijn oudste is drie en in feb krijg ik mijn derde al

    Groetjes roelien
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Volgens mij kan dat wel hoor Roelien. Dan schijnt je baarmoeder en buikwand enzo al wat meer opgerekt te zijn door de eerdere zwangerschap(pen) waardoor je het sneller gaat zien en misschien dus ook een wat grotere buik krijgt?
     
  11. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb nu weer zo een groeispurt. Schijn je twee keer mee te maken tijdens je zwangerschap. Je ziet het inderdaad meteen terug!
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Is dit nu jouw 2e groeispurt of je eerste? En als het de 2e is, bij hoeveel weken was je eerste groeispurt dan?
     
  13. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Met een week of 18 ging ik ineens heel snel groeien. Nu weer dus. Misschien is het ook bij iedereen anders hoor, de een heeft vast 3 spurten de ander weer een. Maar volgens mijn VK zijn het er gemiddels 2.
     
  14. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Toevallig kreeg ik ook gister de opmerking van 2 collega's, dat je het nu toch echt wel ging zien :D
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Leuk he??? Ik vind het super dat het nu allemaal zo zichtbaar wordt! Draag nu ook echt wel de kleding ernaar, met banden enzo. Dat benadrukt het natuurlijk ook nog eens extra, maar da's ook precies de bedoeling toch ;)
     
  16. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    bij mij word ie steeds ronder hahah ze begint ook harder te schoppen.. maar het begon bij mij toen ik 18 weken was.. toen werd ik een tonnetje
     
  17. Ben nu 12 weken zwanger en er is nog weinig te zien.
    Hoop dat mij buikje nog even weg blijft. Ik ga namelijk over 4 weken met wintersport en wil toch nog gaan proberen wat te skien. Maar dan moet ik geen mega buik hebben. We zullen wel zien............................
    Wel krijg ik de bovenste knoop van mijn broeken al niet meer dicht.
     
  18. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ja , ik ken het ook. met 20-21 weken droeg ik mijn eigen kleren nog en ineens rond week 23-24 paste ik nergens meer in. Ook mensen in mijn omgeving zeiden : Wat ben je dik geworden!!!!!! maar als je van niets naar zo'n grote ballon gaat, snap ik de opmerking wel. Wat kilos's betreft ging het net zo. De eerste 20 weken was ik zo'n 3/4 kilo bij gekomen en de laatste 7 ben ik ook zo'n 3/4 kilo bij gekomen
     
  19. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi Agnes,

    Wat een leuk idee om je buik zo te 'vereeuwigen'. Wat gebruik je daar voor?

    XXX

    Hester
     
  20. Niet meer actief

    ik heb maar een klein buikje
    de bby eet mij hlemaal op
    ik ben ook nog niet zoveel aangekomen 1 a2 kilo nog maar
    en ben toch al 29 weken zwanger

    vind het wel netjes van mezelf
     

Deel Deze Pagina