Hoi meiden, Ik ben nogal onzeker en bang dat het fout gaat en het ene moment heb ik kwaaltjes en het andere moment voel ik niks daar kan ik helemaal van flippen mijn kwaaltjes: Veel donkere opkomende aders in mijn boobs moe moe en nog eens moe soms een heel kort vlaagje misselijk pukkeltjes op mijn hals en boobs Bultjes op mijn boobs ZEER regelmatig plassen af en toe nog buikkrampjes Wie herkent het af en aan wel en niks voelen? Groetjes
Nooit kwaaltjes gehad tijdens de zwangerschap Omdat iedereen hier alles neerzet wat ze (denken) te voelen lijkt het net of dat ook werkelijk bij een zwangerschap hoort maar "in het echt" hebben vele mensen helemaal geen klachtjes. Geen zorgen maken dus
Haha ja...dat is wel waar ...thnx ik doe mijn best maar zie mijn onderschrift... dat zal het wel zijn. Thnx voor je antwoord
Hey Letty, wat vervelend die onzekerheid, ik kan me het in jouw geval ook heel goed voorstellen. Hier ook wel wat onzekerheid, ook door het af en toe niets voelen. Ik wens mezelf dan allerlei klachten toe... Het schijnt normaal te zijn om klachten te hebben, geen klachten te hebben, af en toe klachten te hebben. Kun je ook weer niets van op aan... Duim voor je hoor Letty, dat je maar snel mag genieten!
Thnx meid maar ik heb nu gelukkig wel utro hopelijk is dat genoeg om een wondertje op deze wereld te zet. thnx voor je bemoedigende woorden!
Die zie ik nu pas. Ik snap je onzekerheid nu volkomen meid! Ik hoop voor je dat het een goede zwangerschap wordt met een gezond kindje! Maar wel of geen kwaaltjes zeggen niets hoor!
Ik herken het wel hoor! Voel ook de hele dag aan mijn borsten of ze nog zeer doen . Bij de twee miskramen was ik echt minder misselijk. Bij mijn goede zwangerschappen en deze ben ik weer lekker misselijk. Maar als ik dan nu even een uurtje (na wat eten ) minder misselijk ben denk ik ook meteen dat het fout zit..
Bij de eerste: - 1e weken echt sypermoe -lage bloeddruk - paar weken kotsmisselijk en overgeven - rugpijn - pijnlijke en veel grotere (.)(.) - blauwe aders op (.)(.) Nu: - heel af en toe moe - af en toe weeig gevoel Verder niets. Kan gewoon heel erg schommelen.
Thnx meiden!!!!!!! Vandaag de hele dag plat ik ben zoooo moe. Gisteren zere boos vandaag minder onvoorspelbaar dus.... xxxx
Poeh he, logisch in jouw situatie dat je onzeker bent. Maar ook hier was het heel wisselend. Ene dag misselijk, dan weer niet. Dan menstruatieachtig gevoel en dan weer niet... ik werd er ook onzeker van. Maar nu 3 echo's later niet meer. Ik geniet er maar van al ik me goed voel en geef er aan toe als ik wel een dagje me minder voel. Ik zal voor je duimen dat dit een plakbeeb is!
ik heb ook bijna nergens last van klein beetje namelijk koud hebben veel plassen en misselijk naar het avondeten terwijl mijn eerste zwangerschap was ik eerste drie maanden en laatste drie maanden alleen aan het spugen
Elke zwangerschap is anders dat blijkt wel!!!!! We gaan maar van het best uit meiden :-0 Ik was gister echt zwanger pffff hangen in de bank na een poetsaanval en zo ingestort....niet normaal meer...lig ik in bed kan ik ineens niet slapen! Misselijke vlagen warm afwezig...maar mijn borsten niks soms wat gevoelig maar ik kan het nou niet vreselijk noemen.....misschien omdat ik al grote heb hahahaha