voor diegene die inbakeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi meiden

hier even een vraag voor de mensen die ook inbakeren.

hoe doen jullie dta als je op stap gaat met de kleine of ergens een afspraak hebt?leggen jullie die kleine dan ingebakerd inde kinderwagen?
    en hoe doen jullie dat s´nachts?tegen mij is er gezegd dat je de kleine ingebakerd kunt laten zolang ze alleen geplast heeft.
    en de laatste vraag,wat heeft de kleine bij jullie aan in de bakerzak?
    ik ben er gister mee begonnen en heb zelf de pacco zak.

gr linda

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman werd vroeger ook ingebakerd.

Ik nam de bakerzak overal gewoon heen mee! Dus idd ingebakerd in de kinderwagen als het slaaptijd was.

Snachts verschoonde ik haar alleen als ze gepoept had, verder niet.

Iman werd in de zomer geboren en had toen alleen een romper aan in de zak, de winter erna had ze een pyama aan erin.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb de paccodoek gebruikt, die met klitteband om de armpjes enz. Heel fijn ding. Soms sliep ze zelfs door als ik haar moest verschonen, gewoon klittenband open en dat bij de armpjes liet ik zitten.

Ze heeft t maar 2 weekjes nodig gehad dus de echte expert ben ik niet hihi. Maar ze kreeg t ook gewoon in de wagen enz

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik baker niet vaak in alleen wanneer MArit echt moeite heeft met in slaap komen van het gewapper van hara armpjes..Dit is eigenlijk maar 1 a 2x overdag...in de kinderwagen bak valt ze meteen ins laap van het gewiebel, dus is dan inbakeren bij haar niet nodig....Marit heeft dan gewoon haar kleertjes aan, of een pyamaatje met daarover heen een dun dekentje

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi Linda, ik baker Lize ook in met de Pacco-doek. In de kinderwagen niet, want ze vindt het hobbelen zo lekker, dat ze dan lekker gaat dutten. Als ik thuis kom, wordt ze wel vaak weer wakker, maar dan baker ik haar in, als ze echt nog wat slaap nodig heeft.
    wat kleding betreft: niet te dik, een katoenen pyamaatje, soms rompertje en truitje, maar broekje laat ik dan 's nachts achterwege (omdat het bij ons heel warm kan worden in de slaapkamer). Let op handjes en voetjes. Als die klam zijn als je je kindje uit de doek haalt, dan is ze te warm geweest.

succes!
    Amber

Deel Deze Pagina