Degelijke kinderstofzuiger

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bubblez, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voor ons zoontje zoek ik een stevige degelijke en ook een beetje grote kinder stofzuiger.

Hij heeft er nu eentje maar die is heel klein en daar moet hij zelfs een beetje voor bukken om te bedienen. Niet handig dus.
    En hij is al vrij kapot omdat hij zwak is.

Ik zie die van Miele van 50 euro en een van de Harry en Hetty stofzuigers, zijn deze wat groter en ook stevig?

Help :) zoon wordt in januari 2.

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wij hebben die Henry stofzuiger en het is maar goed dat mijn dochter een ukkie is. Zo groot is hij dus niet.
    En mijn dochter is vrij lomp dus de slang lag er al snel af. Ik zou hem niet nog een keer kopen....

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Daar was ik al bang voor ja..

Onze zoon heeft deze ook allang gesloopt en hij hangt van tape aan elkaar na 1 maand.
    Plus heel klein idd. Heel irritant..

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    M’n schoonouders hebben er een van miele, tijden geleden gekregen toen ze een echte kochten. M’n zoon is er helemaal gek op. Leuk met geluid, niet te overdreven dus zelf weinig last van gelukkig.
    Ik zie trouwens dat de miele op andere sites voor 25 euro te koop is, dus ff goed kijken voor je bij bol besteld

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij hebben de Mieke al een jaar. Doet t no g prima niet heel groot maar leuk ding

Bubblez vindt dit leuk.
  6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik volg! Mijn zoontje is ook helemaal gek op stofzuigen, haha. Maar weet niet zo goed welke een beetje stevig en goed is. Hij is ook een flinke man.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft de miele stofzuiger gekregen van schoonouders. Hij vindt het helemaal geweldig, zodra ik ga stofzuigen, pakt hij z'n eigen stofzuiger erbij. Ik vind het alleen jammer dat de wieltjes zo hard zijn, maakt echt een lawaai als hij ermee gaat lopen en 'stofzuigen ' haha

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Is die ook een beetje groot? Dat hij er gewoon lopend mee kan zuigen?
    En een beetje stootvast?

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja hier ook. Zoontje is lang en moet nu bukken of gaat door zn knietjes om te zuigen. Totaal niet handig vind ik dat..

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jaaa leuk! Zoon is er ook echt onwijs gek op hier. Daarom wil ik nu ook een goeie waar die wat langer mee kan..

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Díe van Miele kun je ook batterijen in doen, wel leuk, stofzuig geluidje, Maar je hebt echt van die grote batterijen nodig. M'n schoonouders hebben er een aantal bij gegeven, maar ben eigenlijk blij dat ze nu leeg zijn. Qua kwaliteit weet ik niet of er betere zijn.
    M'n zoontje heeft hem nu een halfjaar en werkt nog goed terwijl er toch echt af en toe met gegooid is. Maar zoals ik al zei, jammer dat het allemaal van plastic is, maakt veel herrie.
    Maar dat zal bij alle speelgoed stofzuigers wel zo zijn

12. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Wij hebben de Miele sinds zaterdag en is een succes!!! Hier ook een sloopkoningin namelijk maar hij kan heel wat hebben.

Rosy90 vindt dit leuk.
  13. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Hij kan er gewoon rechtop mee lopen idd. Heb natuurlijk overal foto’s van, behalve van t stofzuigen.

Bubblez vindt dit leuk.
  14. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier ook de Miele stofzuiger. Zaten van die balletjes bij die je op kan zuigen.
    Gekregen toen hij 2,5 jaar was en nu is hij 5 en wordt hij nog steeds gebruikt!
    Is dus wel degelijk, want er wordt niet altijd even zachtjes mee gedaan :rolleyes:

Rosy90 vindt dit leuk.
  15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En welke Miele hebben jullie? Ik zie diverse modellen

16. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Oeps, ik heb verkeerd gekeken :oops::D
    Wij hebben die van Bosch

Bijgevoegde bestanden:

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik lees dus bij bol dat die krassen op de vloer maakt?

18. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Hahaha geen idee welk type :rolleyes:

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818