Tja, de vraag zegt al genoeg lijkt me. Ik ben wel nieuwsgierig of mensen al na de eisprong/vruchtbare periode tot aan de NOD al voelden of ze zwanger waren of niet. En zo ja, waar voelde je dat aan? Ik heb sinds mijn vruchtbare periode continue kleine krampjes/borreltjes onderin mijn buik (lijkt mijn baarmoeder). Ik had dit 2 cyclussen terug ook en toen was ik inenen 6 dagen overtijd (terwijl mijn cyclus altijd stipt was), maar helaas niet zwanger. Wat zou dit kunnen zijn? Valse hoop?
Ik voelde helemaal niets.... twas niet anders dan de keren dat ik ongi werd. Merkte alleen dat ik juist wat minder hoofdpijn had... verder helemaal niets!
Ik voelde niets na de eisprong. Alleen kreeg ik na mijn eisprong direct last van mijn borsten wat 6 dagen aanhield. Normaal was dat pas 6 dagen voor mijn NOD.
Lichamelijk voelde ik niets, maar ik "wist"het alle drie de keren wel. Kan niet beschrijven hoe of waarom. Niks specifieks, maar ik wist het gewoon.
ik voelde ook niks maar had die maand een heel goed voorgevoel dat het zou gaan lukken. maar net voor mijn nod kreeg ik ongi krampjes en ik dacht dat het toch weer pech was. gelukkig niet zoals je aan mijn banner kunt zien maar die krampjes hebben zelfs na de test nog even aangehouden. nou heb ik in het begin zo weinig last gehad dat ik af en toe naar de foto keek van de test omdat ik het anders zelf niet eens geloofde. hopelijk heb jij een goed gevoel en ben je gewoon lekker zwanger. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik heb 2 weken voordat ik ongie moest worden echt verschrikkelijke buikpijn onderin en lage rugpijn gehad kon niet opstaan of lopen de dag erna was het over en voelde met vlagen misselijk maagzuur enz toen wist ik het maar deed pas 7 dagen overtijd een test en die was positief
Ik voelde helemaal niks ofzo, maar ik wist t wel. We hadden geklust op de dag dat ik heel veel afscheiding had en nadien kwam er helemaal GEEN rommel terug van manlief en toen wist ik het.
Heb nog maar net ontdekt dat ik zwanger ben, als ik er nu over na denk is het enige wat anders was dan anders: ik zat onder de pukkels in mijn gezicht! Daar heb ik normaal niet zo'n last van, maar voelde mij net een puber. Daarnaast houd ik braaf mijn temperatuur bij en was er een tweede verhoging te zien in mijn grafiek (waarschijnlijk rond de dag van de implantatie). En mijn temperatuur daalt altijd twee dagen voordat ik ongesteld wordt, maar nu bleef dus hoog.
Ik had ook zo'n vreemd gevoel dat het zo was. Gekke aderen opeens op den voorgevel, steekjes rechts onderin mijn buik (een soort zenuwtrekjes), maar vooral gewoon een gevoel waardoor ik vrij zeker was dat het zo was! Tenminste, ik had vreemd gekeken als het niet zo was... Maar het was wel zo
Ik voelde me een week na de eisprong niet anders, had gewoon zelfde afscheiding en kwaaltjes waardoor ik zeker wist niet zwanger te zijn...(wat handig was, want we hadden toen oud en nieuw feest). Maar in ene een paar dagen voor mijn eisprong had een een raar voor gevoel. Ik deed toen uit een gevoel al 4 dagen voor NOD een test en deze was positief en dat wist ik gewoon van te voren, heel raar!
ik voelde helemaal niets. Enige wat er was was dat mijn gevoel heel sterk zei dat ik zwanger ben. En tja test gaf toch mij gelijk Maar heb echt totaal niets gevoeld!
hoi, de steken die je voelt in 1 van je liezen tijdens de eisprong , die heb ik constant blijven voelen en normaal gaat dit toch een dag of 2 na de eisprong weg. een week na eisprong had ik die steekjes nog steeds maar nu ook aan de andere kant. als ik sávonds in bed lag had ik heel somms enkele seconden lang een zeurend gevoel in 1 van mijn borsten. de symptomen bleven ook en werden steeds erger. ik had dus een sterk voorgevoel dat het raak was , en ja hoor! veel succes
Rond mijn nod voelde ik me gewoon anders. Ik had ook opeens elke dag zin in sate en juist geen zin in chocola of andere zoetigheid. Dus dat er wat aan de hand was, was zeker . Verder lichamelijk een beetje weeig gevoel 's ochtends, maar ik wilde zo graag zwanger worden, dat ik niet zeker weet of het echt was, of dat ik het me inbeeldde .
wat al meerdere damens zeggen ik merkte eigelijk niet zo veel alleen last van maagzuur en was elke ochtend om 7 uur al wakker. maar mijn gevoel zei het wel heel sterk zo'n 7 dagen na me eisprong. had het toen nog tegen me toendertijd vriend gezegt nu ex. die geloofde er niets van en zei dat ik het me verbeelde totdat ik 3 dagen voor NOD een posi test had. Liefs Marije
Vanaf een week na mn eisprong voelde ik wel wat, werd een beetje misselijk en dat werd elke dag erger, had allemaal van die typische begin-van-de-zwangerschap klachten, dacht dat het misschien ontpillen was, maar dus toch zwanger
hoi hoi, ik heb wel gevoelt dat mijn eisprong er was en toen wist ik ook dat ik zwanger was, had namelijk last van buik krampen net als van de ong heid. met de echo bleek de datum ook te kloppen wanneer ik zwanger was geworden
hey meiden, Wat grappig bijna iedereen voelde gewoon dat ze zwanger waren! Jammergenoeg zie ik niemand die mijn symptomen heeft Alleen parel.....ik heb namelijk sinds mijn eisprong ook van die rare steekjes in mijn onderbuik (beetje zeurderig en bijna continue). Had gehoopt dat meerdere mensen dit hadden toen bleek dat ze zwanger waren Is geloof ik meer mezelf gek maken hahaha.