Help wat is dit nou weer????

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Isis26, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik ben al tijdje weer ongesteld en vorige maand aan de pil gegaan. Nu 3 dagen laatste pil geslikt en verga nu van de pijn! Nu kwam er heel ranzig een groot stuk vlees uit. Het leek heel erg een een stuk kipfilet het was 0,5 cm dik en zeker 10 cm lang. Kan het geen slijm noemen maar meer een stuk vlies ofzo. Is dit normaal? Schrok me kapot

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    misschien nog gewoon een stolsen die was achtergebleven, bel anders voor de zekerheid de verloskundige als je je zorgen maakt.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou sowieso even bellen voor de zekerheid. Klinkt inderdaad als een achtergebleven stolsel, maar ik weet niet in hoeverre dat normaal is zo'n lange tijd na de bevalling.

4. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    zal zeker even een huisarts of iets bellen

heb het zelf niet gehad maar een nicht van mij wel en het bleek naar onderzoek van het stuk vlies een rest van haar placenta te wezen
    dit kwam er pas uit toen haar dochter al 1,5 jaar was!

hoe het heeft kunnen blijven zitten wisten de artsen ook niet en vooral omdat ze een keizersnede heeft gehad.

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Heb ook een ks gehad, leek inderdaad op placenta of miskraam maar kan echt niet zwanger zijn geweest

Deel Deze Pagina