Inmiddels de 11 weken aangetikt, maar nog steeds kan ik geen avondeten verdragen. Het enige wat ik weg krijg is beschuit, yoghurt of appelmoes. Soms wil een soepje nog, maar de echte warme maaltijd wil niet. Zo gauw ik een hap neem begin ik al te kokhalzen. Ik zoek nu (vegetarische) koude avondmaaltijden met wat meer voedingswaarde dan mijn bakje appelmoes.. Tips?
Pannenkoek, maaltijd salades (mijn favoriete), man is dol op koude pizza haha, baguette in de oven en dan daarna rijkelijk beleggen
Wraps met bijvoorbeeld koude bonenmix (gewoon zo'n potje van Hak), sla, geraspte kaas enz... Salade met koude pasta erdoor doet het ook altijd goed hier.
Ik herken het, warm eten staat me zó tegen... Ik vind t beter gaan om er een ovenschotel van te maken. Zoals ovenschotel witlof ipv gewoon witlof met aardappels en vlees. Of wraps inderdaad met veel groenten. Of lasagne met veel groenten oid... smiddags een omelet met groenten bakken zodat je toch wat binnenkrijgt...
Vriendin van mij had hetzelfde en kreeg maar 1 gerecht weg: een Turkse salade die ik al een paar keer voor haar had gemaakt. http://mijnmixedkitchen.blogspot.com/2013/09/ksr-turkse-bulgursalade.html?m=1 Ik maak het wel wat anders dan op deze site staat waardoor het sneller gemaakt is en gebruik ook niet alle kruiden etc. Als je geïnteresseerd bent stuur me gerust een pb