Happy and Pregnant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmiej01, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Na het lezen van alle kwaaltjes die we allemaal hebben vroeg ik me af zijn er dames die o zo gelukkig zijn met hoe het gaat.
    Ikzelf vind het echt heel anders van verwacht en gelukkig gaat het goed..
    33 weken and still going strong!
    Ik doe alles nog, ik sport nog en doe nog leuke dingen.
    Natuurlijk zit die kleine wel met momenten in de weg.... maar over het algemeen ben ik DOL gelukkig met hoe het gaat...

Wie deelt deze mening :D?
    Vertel eens over jou top zwangerschap :) Wat gaat goed, waar ben je blij om en wat doe je zoal nog wat je niet verwacht had nog te kunnen doen!

2. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Ik geniet het meeste van het feit dat m'n beeb zo heerlijk beweeglijk is. Voel continu beweging en dat maakt me zo blij!

3. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje is ook mega bewegelijk net als de moeder zullen we maar zeggen... Inderdaad genieten! Niet gedacht dat, dat zo speciaal voelt!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ondanks de kwaaltjes die ik nu heb ben ik ook gewoon superblij en dan met name dat ik gewoon nog kan lopen!! Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik dat vanaf week 27 niet meer.
    Ik voel mij een stuk fitter dit laatste trimester, geniet van alle bewegingen en krijg regelmatig te horen dat ik er zo stralend zwanger uitzie :D

5. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben heel blij dat de zwangerschap tot nu toe helemaal goed gaat. Tot nu toe was elk onderzoek en echo perfect (Oke behalve een ietsjes te lage ijzergehalte) dat is toch wel prettig aangezien een zwangerschap ook minder prettig kan verlopen.
    Verder krijg ik ook veel te horen dat ik straal, vooral als ik een stukje loop en vol trots met mn bolle buikje waggel :D

6. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Al een tijdje niet meer zwanger maar ik heb ook van het begin tot het einde genoten. Ook fluitend door de zwangerschap heen gegaan. Standaard kwaaltjes gehad (maagzuur, banenplan, vermoeidheid en jeuk) maar heb elke dag weer genoten en tot het einde trots rond gewaggeld met mijn dikke buik. (Al was ik na 41 weken ook heel blij dat dl geboren werd)

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ja joh. Ik vind klagen over kwaaltjes soms ook een beetje gecultiveerd. Tuurlijk is maagzuur, continu verkouden zijn, dikke benen van het vocht, heupen en een bekken die niet meer willen wat ze nornaal wel willen onprettig. Maar over het algemeen is het fantastisch. En ik word er milder van.

8. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik vind het heerlijk :) zoveel last van kwaaltjes heb ik niet eens en de VK was in shock dat ik nog hartstikke makkelijk voort bewoog :p wat dat betreft ga ik het zwanger zijn zeker missen, vind het super.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De kwaaltjes heb ik gehad/komen nog bij....maar het mooie is dat ik me achteraf alleen de mooie dingen het best herinner.
    Ik had ook 9 maanden lang kunnen overgeven. Maar ik had alleen het eerste trimester. Bij beide zwangerschappen.

En daarna zoooooo trots op die buik en die heerlijke schopjes.
    Ja, zelfs als ik mopperde dat mijn zij blauw werd van de harde trappen kon ik er stiekem wel om lachen.

Zo ook met de bevalling. Alle dingen die je dan meemaakt...ik kan er om lachen achteraf en vond het zo mooi toen hij op mijn buik werd gelegd. Heb er nu alweer zin in.

Zelfs de tepelkloven en spuitluiers...ik kijk er allemaal weer met een big smile naartoe!

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ondnks de kwaaltjes natuurlijk happy! Besef me ook vaak dat ik blij mag zijn dat ik in de (bijna) 9 maanden maar 2x heb overgegeven en dat ik nu nog loop en alles doe..
    Ik ben een pittige tante en hoor soms verhalen van de verloskundige dat voor sommige vrouwen boodschappen doen al teveel is de laatste maand.
    Gelukkig kan ik alles nog! En als ze dan lekker beweegd als ik savonds op bed lig dan denk ik.. Wat 'n wonder he? Een zaadje en een eitje, en dat groeit gewoon tot een hele baby. zo appart

11. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een top zwangerschap, eigenlijk nergens last van. Fietsen, lopen, slapen, schoonmaken etc. alles gaat nog steeds prima. Geen voorwee niks, echt heel fijn. Maar wil nu eigenlijk wel van m'n baby gaan genieten en niet van m'n zwangerschap...

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ondanks de vele kwalen, (bekkeninstabiliteit, nog steeds spugen etc) geniet ik wel ontzettend. Diurde zo lang voordat ik uberhaubt zwanger was dat ik er oprecht blij mee ben en geniet.
    Zal voor ons waarschijnlijk ook de laatste zijn & de tijd vloegt zo snel voorbij.

13. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds aan het wachten op eerste kwaaltjes!! Heerlijk dus! Ook niet zo'n grote buik dus maakt alles een stuk makkelijker. Sport nog 3 x per week en hoop dat ook tot het einde vol te houden. Dan ga ik tenminste een beetje "fit" de bevalling in

14. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat top om te lezen allemaal!
    Ikzelf ben ook inmens gelukkig mijn vooruitzichten waren slecht tav bekkeninstabiliteit. Omdat ik 'normaal' als hypermobiel ben in mijn heupen dus standaard instabiel.
    Zwanger worden zou voor mij bedrust betekenen...
    Gaan kijken voor mezelf wat ik wilde met mijn lijf en flink mijn spieren gaan trainen waardoor ik minder gewrichtspijnen had en voila! Zelfs nu sport ik nog en gaat het super goed!! Ben nu 33 weken elke dag die ik opsta en rondloop voel ik me helemaal blij :)

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ondanks dat ik nog steeds redelijk vaak last heb van misselijkheid en weinig energie en er dagen zijn dat ik in zombie modus staat ben ik ontzettend blij met het feit dat ik zwanger ben.
    Ik geniet van de nu nog zachte schopjes de glimlach op mijn vriend zijn gezicht als die de kleine weer een voelt en me steeds dikker wordende buik.
    Ik vind het ondanks alle kwaaltjes gewoon heerlijk om zwanger te zijn :D

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Vorige zwangerashap stond ik met 38 de trap te verven.. fluitend door zwangerschap heen tot aan de.39ste week.
    En.ook.Nu, ik klaag niet hoor... :)

Deel Deze Pagina