al 8 dgn over tijd, test negatief...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatjekoek, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Bezig voor 1e kindje sinds december 2013
    Regio Arnhem
    Dag allemaal!

Hier een nieuweling ‘on the block’…. ;)

Ik ben op zoek naar dames met een soortgelijke ervaring omdat ik me nu dus wel wat onzeker begin te voelen en dat is best killing… :-S

Laten we er even van uit gaan dat mijn leeftijd in deze geen rol speelt (eind 30). Mijn grote liefde ben ik pas in september vorig jaar tegen het lijf gelopen… vandaar ‘nu pas’.

Goed, komt het…

Sinds december zijn wij bezig om zwanger te worden en we zitten nu nog in het verlengde van ronde 10… wat is er aan de hand… ??

Mijn laatste menstruatie duurde maar liefst 11 dagen en daarvan vloeide ik de 1e 4 dagen extreem. Normaal vloei ik maar 5/ 6 dagen waarvan de eerste 3 dagen middelmatig.

Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen en ik kon er de klok bijna op gelijk zetten. Mijn NOD had 28 juli jl. moeten zijn.

Ik ben momenteel dus 8 dagen overtijd en heb nu 2 keer negatief getest.

Wie herkent dit? Had jij er een verklaring voor? Wanneer was je cyclus weer normaal??

Bedankt vast voor jullie antwoorden.

Groetjes!

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Het is maar een gedachtegang.. maar als jouw vorige menstruatie ineens zo anders en heviger was dan normaal, kan dit best wel eens een hele vroege mk zijn geweest. Als dat het geval is, dan kan het ook wederom heel goed voorkomen dat de eerste cyclus daarna jouw lijf nog wat ontregeld is, misschien heb je nu wel een late eisprong gehad of krijg je hem zelfs nog en duurt de cyclus langer.

Het beste kan je nu even rustig afwachten wanneer jouw ongi weer normaal begint.
    Of misschien toch maar even naar de huisarts voor een klein onderzoekje, vanwege leeftijd kan je natuurlijk ook niet heel erg lang meer 'aanmodderen'.

3. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Bezig voor 1e kindje sinds december 2013
    Regio Arnhem
    #3 Kaatjekoek, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
    Hoi Aiseria,

Dank voor je reactie, heb daar ook aan gedacht. Huisarts zei ook dat dit een mogelijkheid is, echter heb ik geen bewijs… ik had namelijk helemaal geen reden om te testen.

Het is gewoon nieuw voor me en hoop dames te treffen die dit herkennen (al heb ik natuurlijk al een hoop gegoogled J).

We zijn inmiddels gestart in het ziekenhuis, precies in deze periode. Eerste gesprek gehad 15 juli jl., inwendige echo (alles ok) en bloed afgenomen voor hormoonwaardes. Ze hebben ook een bloedmonster nodig van de 3e dag van mijn nieuwe cyclus… maar wanneer die begint!?

25 augustus het vervolg gesprek. Ik kan tot 3 dagen van te voren dat 2e bloedmonster laten afnemen… dus vandaar dat ik wat houvast zoek… ik heb nog 14 dagen om ongesteld te worden… *zucht*

De zwemmers van mijn vriend zijn 2,5 maand geleden getest, ook prima.

Groetjes!

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Verstandig dat jullie ook alvast in het zh lopen, hopelijk komt die ongi gewoon maar snel.. dan kan je in ieder geval weer vooruit naar een nieuwe cyclus.

Deel Deze Pagina