hallo dames, ik zou jullie graag wat willen vragen.. Als ik zwanger ben mijn vorige en deze zwangerschap ben ik heel emotioneel en gevoelig ik herken mezelf soms niet en soms als ik aan het huilen ben snap ik eigenlijk niet eens waarom Hebben meer vrouwen dit of ben ik echt de enigste? want zo voelt het voor mij dat ik de enigste ben en weten jullie misschien hoe het kan komen? Liefs
nee je bent absoluut nie de enige,het komt waarschijnlijk door je hormoonhuishouding,en is bovendien een veelvoorkomende klacht tijdens de zwangerschap,ht emotioneel zijn
ik heb niet echt buien dat ik emotioneel word juist minder dan toen ik niet zwanger was eigenlijk... wel merk ik dat ik soms snel boos of geirriteerd kan zijn om dingen die dan eig nergens over gaan en wat ik dan daarna wel inzie maar het hoort er allemaal bij zeggen ze allemaal hormonen die je er gratis bij krijgt.. het lijkt me wel vervelend als je soms jezelf iet terug herkent in je gevoel...
Hier wel. Huil echt om alles. Net was looking good op, moest ik huilen. Was zoon mooi muziekje toen ze de trap af kwam en ze zag er zo mooi uit. Ik geloof echt dat ik niet meer spoor! En ik ben nog maar zo kort zwanger....hoe moet dat verder.... xxx
haha snap ik wel dat je dat denkt als je zoveel moet huilen maar mischien dat juist in het begin je lichaam moet wennen aan alles volgens mij blijft dat niet ik heb zelf ook zo'n zwanger zijn dagboek en daar staat ook in bij sommigen maanden dat je dan juist emotioneler kan zijn
Heel herkenbaar. Toen ik nog niet helemaal zeker wist dat ik zwanger was zat ik op tv naar iets over 50 jr boomplantdag te kijken en toen werd ik helemaal emotioneel....... (toen wist ik het zeker...hihi... ) Nu nog steeds, ik word echt overal emotioneel van. Volgens mij hoort het er echt bij..... hoop dat het straks weer iets minder wordt! Groetjes Rosa
Ik sluit me bij jullie aan.. Bij mijn 1ste zwangerschap was het ook zo en nu dus weer. Kan echt overal om janken bij het belachelijke af. Als ik maar aan iets treurigs denk zijn daar de tranen alweer.. Nouja nog 5 maanden en dan zijn we daar weer van af! Groetjes LInda
Hmm het begint wel een beetje minder te worden.. Maar programma's als hart in aktie enz hoef ik dus echt niet te kijken! Eerst had ik het heel erg, als je hard poep tegen me zei, dat kreeg ik al traantjes in mn ogen... hihi...
Ook hier soms van die rare vlagen van huilen zonder te weten waarom. Ken het helemaal niet van m'n vorige zwangerschappen, vind het dus zelf ook heel raar.
Dankjewel dames voor jullie reacties ik ben blij dat ik niet de enigste ben want ik voelde me hierin echt alleen en nu niet meer. Fijn zo'n leuke forum waar je alles met andere kan delen. Enne kisbaba ik wou je van harte feliciteren dat je nu na 20jaar weer zwanger mag zijn leuk joh enne geniet er maar goed van. Liefs
Ja ik herken het ook. Moet soms huilen bij een film of serie. Dan lopen de tranen over mijn wangen. En dan ziet mijn vriend dat en hij is gelijk ongerust. Oh..schatje wat is er? Niks zeg ik dan boos ,omdat hij ermee bemoeit. Hij snapt er dan niks van. Zo zielig.
Dankje, genieten doe ik enorm op m'n roze wolk En ach, soms die emotionele buien zullen vanzelf wel weer wegtrekken. Vind het ook heel leuk om elke dag even op dit forum te koekeloeren. Met m'n vorige zwangerschappen was dat natuurlijk nog helemaal niet, dus nu is dat extra leuk!
Ja komt me erg bekend voor. Anders huil ik nooit gauw maar ik kan nu zomaar om niks huilen en ook enorm chaggie reageren...vooral op het werk als me dingen irriteren. dat heb ik anders echt nooit maar ja het hoort erbij he
Ik ben alleen emotioneel als mijn man op zaken reis moet... Vanmorgen hem op Schiphol afgezet en hij is nu een week weg. Heb er echt veel meer last van dan normaal...
Nou Djannah, je hebt het al gehoord, je bent hier niet de enigste in. Ook hier last van emoties en vreselijke buien. Heb het bij m'n eerste zwangerschap ook gehad en dat was eigenlijk snel weer over na de bevalling. Ik ga ervan uit, dat dat ook nu het geval wel weer zal zijn.
ja heel herkenbaar hoor, heb er ook enorm last van gehad Maar berg je maar, als je net zoals ik pech heb,heb je na je zwangerschap er nog last van
haha hier ook hetzelfde. er zijn zelfs mensen die zeggen dat ze me soms niet meer kunnen uitstaan :s ! ook gewoon beginnen wenen en lachen samen iets heel raar dus. en dan kijken de mensen nog veel raarder dan dat je gewoon een lachbui of huilbui hebt! maar ik vind dit allemaal niet erg hoor het hoort er nu eenmaal bij he !