Emotioneel sinds in moeder ben.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hormonen :D
    Ik moest gisteren ineens huilen, toen ik onder de douche Anne van Herman van Veen aan het zingen was!;)

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw pfff...zo herkenbaar!!

Ik was vorige week met leerlingen in kamp Vught. In 1944 was daar een kindertransport en in het kamp is er een gedenkteken. Daar stonden we met de leerlingen naar te kijken. Op het gedenkteken staan namen van kinderen in de leeftijd van 6 dagen :)$) tot 17 jaar. Vroeg een leerling aan mij: 'Mevrouw, moet u zich eens voorstellen dat het met uw kinderen gebeurde.' Nou, dat stond ik net te doen, dus ik schoot meteen vol. Maakte wel indruk geloof ik... :)

3. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wat herkenbaar! Ik ben altijd iemand geweest die aan het zingen was. Heerlijk!! Maar nu krijg ik bij zoveel liedjes al na een paar regels een brok in mijn keel. Ik sta niet keihard te huilen ofzo, maar ik kan echt niet meer verder zingen....

En tegenwoordig kan ik zelfs bij reclames huilen!:D Die merci-reclame (chocolaadjes) is bijv. berucht.....Zucht....

Ik merk juist dat ik wat zachter ben geworden; meer begrip kan opbrengen voor anderen en niet meer zo snel oordeel.

4. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    boh dames, hier ook zo'n emo kip!!

vooral bij Extreme home make over, elke werkdag op net 5... daar bij kan ik me toch janken.. en ook bij Grey's anatomy!

de moeder van mijn man is overleden in 2000 en we stonden laatst aan haar graf.. begon te huilen, want ze heeft eigenlijk gewoon haar zoon achter gelaten.. daar moet ik niet aan denken!

Deel Deze Pagina